ثبت نام

88904002 - 021

سمیرا بابازاده | معلم تقویتی علوم هفتم در تهران

اینجانب سمیرا بابازاده هستم، معلم علوم پایه دوم متوسطه، دارای مدرک کارشناسی شیمی آلی از دانشگاه زنجان، بیش از ۱۰ سال است که به تدریس درس علوم در پایه های مختلف مشغول هستم، از آنجایی که به تدریس علاقمند هستم به صورت خصوصی نیز درس علوم را تدریس میکنم.

درس علوم یکی از دروس کاربردی است که در زندگی روزمره با آن سروکار داریم، بنابراین یادگیری مفهومی این درس میتواند برای هر دانش آموز مفید باشد. از طرف دیگر این درس پایه درس فیزیک و شیمی در دوره دبیرستان خواهد بود، بنابراین یادگیری آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

اینجانب سمیرا بابازاده هستم، معلم علوم پایه دوم متوسطه، دارای مدرک کارشناسی شیمی آلی از دانشگاه زنجان، بیش از 10 سال است که به تدریس درس علوم در پایه های مختلف مشغول هستم، از آنجایی که به تدریس علاقمند هستم به صورت خصوصی نیز درس علوم را تدریس میکنم.

برای این که دانش آموز به مباحث درس علوم علاقمند شود شیوه های تدریس معلم بسیار مهم است، من سعی میکنم درس علوم را به صورت کاملا مفهومی در کلاس تدریس کنم تا دانش آموزان به مباحث درسی علاقمند شوند، استفاده از حضور دانش آموز هنگام تدریس به تمرکز بیشتر بچه ها روی مباحث درسی کمک میکند.

اگر میخواهید دانش آموز با عشق و انگیزه به مباحث درسی توجه کند بهتر است درس را در قالب آزمایشات و مثال های ملموس توضیح دهید. هرچه مباحث قابل درک تر باشد، دانش آموز علاقه بیشتری به این درس پیدا خواهد کرد.

من سعی میکنم جو کلاس علوم کاملا علمی و در عین حال دوستانه باشد تا دانش آموزان در صورت سردرگمی در یک مبحث به راحتی مشکل خود را درمیان گذاشته و سوالات خود را مطرح کند.

در کلاس های خصوصی در کنار مباحث درسی که آموزش داده می شود، سعی میکنم با طرح سوالات گوناگون از هر مبحث دانش آموز را به مطالعه مفهومی و عمیق درس تشویق کنم. نباید فراموش کرد که تسلط دانش آموز به مباحث درسی انگیزه بیشتر یادگیری برای او به همراه خواهد داشت.

اگر میخواهید در تدریس علوم به نتیجه دلخواه برسید پیشنهاد میکنم همواره علم خود را به روز نگه داشته و مطالعات فراوان را از یاد نبرید، ضمن اینکه برای هر دانش آموز با توان یادگیری متفاوت باید از شیوه های مختلف آموزشی بهره برد. درکلاس های خصوصی جو کلاس باید به گونه ای باشد که دانش آموز به راحتی مباحثی که در یادگیری آنها مشکل دارد با معلم درمیان گذاشته و در کلاس حضور فعالی داشته باشد، نباید انتظار داشت که تمام ساعت کلاس خصوصی به آموزش و سخنرانی معلم سپری بشود، بلکه بهتر است با به کارگیری تمرکز و آموخته های دانش آموز او را به یادگیری بیشتر تشویق کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.