ثبت نام

88904002 - 021

سعید علی شاهی | کلاس تقویتی ریاضی یازدهم در تابستان

سعید علی شاهی هستم دکترا ریاضیات محاسباتی من در حال حاضر معلم کلاس تقویتی ریاضی یازدهم در تابستان هستم و در سال های گذشته هم تدریس خصوصی ریاضی یازدهم و تدریس ریاضیات دبیرستان در مدرسه بوده ام.

من تدریس خصوصی و کلاس تقویتی ریاضی از سال ۹۰ شروع کردم و اکنون هم به غیر از کلاس تقویتی ریاضی در سه مدرسه دولتی تهران در پایه دهم و یازدهم تدریس می کنم.

 

 

یک معلم تقویتی ریاضی یازدهم باید بتواند بین دنیای انتزاعی و دنیای پیرامون شاگردانش ارتباط ایجاد کند در دروس ریاضی دهم و یازدهم دانش آموزان با فرمول و حروف بیشتر در ارتباط هستند و گاهی حتی به سختی عدد را می بینند و همیشه دائما” در حال محاسبه هستند و اگر نتوان مثال های عینی در هنگام تدریس به کار برد دانش آموزان چاره ای جزء حفظ ریاضیات ندارند پس برای آموزش ریاضی یازدهم بهتر است دبیر به مبحث درسی آنقدر مسلط باشد و آنقدر فهمیده باشد که بتواند هر روز مثال های عینی را کشف کند.

در اصل باید منطق و نیازی که موجب تعریف یک مفهوم ریاضی شده است، برای دانش آموز واکاوی شود.

روش من در تدریس، شروع از مفاهیم بسیار ابتدایی ریاضیات و همکاری با دانش آموز برای رسیدن به نتایج و پاسخ هاست.

در این روش دانش آموزان با نقاط قوت خود آشنا می شوند و در کلاس در روند تدریس شرکت می کنند که این همکاری باعث تکرار و فراگیری بیشتر دانش آموزان می شود.

کلاس تابستانی ریاضی یازدهم

در کلاس تابستانه ریاضی یازدهم هم من سعی می کنم با برگشت به پایه های قبلی دانش آموز سطح درسی او را بسنجم و از جایی شروع می کنم که او مسلط است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.