ثبت نام

88904002 - 021

سارا دماوندی | کلاس تقویتی عربی یازدهم

من سارا دماوندی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس زبان عربی هستم و بیش از ۱۴ سال است که معلم خصوصی زبان عربی در مقاطع مختلف هستم.

زبان عربی درس خیلی محبوبی در میان دانش آموزان نیست، اکثر دانش آموزان نه تنها روش های مطالعه این درس را نمی دانند بلکه در کلاس آموزش نیز با تمرکز و دقت به درس گوش نمی دهند و به همین دلیل است که زبان عربی در کنار زبان انگلیسی و ریاضی از جمله دروسی است که در زمان امتحان چالش بزرگی برای دانش آموزان محسوب می شود.

من سارا دماوندی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس زبان عربی هستم و بیش از 14 سال است که معلم خصوصی زبان عربی در مقاطع مختلف هستم.

اگر میخواهید در یادگیری درس عربی موفق باشید باید روش هایی که برای مطالعه زبان خارجه توسط مشاورین تحصیلی و برنامه ریزان تحصیلی معرفی می شوند را رعایت کنید. زبان عربی برای یادگیری در درجه اول نیازمند حضور با تمرکز و دقت بالا در کلاس درس است، دانش آموز هیچ جا به اندازه کلاس درس در مدرسه نمی تواند مطالب مفید و کاربردی را بیاموزد، بنابراین بهتر است که دانش آموز در کلاس درس با نشاط و انرژی کامل به درس های معلم گوش دهد.

بعد از کلاس باید مطالب آموخته شده در کلاس را در خانه مرور کرد، این کار باید همان روزی که درس جدید را در مدرسه می آموزید انجام دهید، مرور مطالب باعث می شود که اطلاعات در حافظه شما تثبیت شود و فراموش نکنید.

باید یک برنامه ریزی تحصیلی مناسب داشته باشید که در آن ساعت های مطالعه و حل تمرین دروس مختلف برایتان مشخص شده باشد، به این ترتیب به راحتی می توانید ساعات خاصی از روز را به مطالعه، مرور و حل تمرین بپردازید. بهترین منبع برای حل تمرین استفاده از کتاب های نمونه سوالات است، حتی می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت نمونه سوالات درس عربی سالهای پیش را دانلود کرده و از آنها به عنوان نمونه سوالات تمرینی استفاده کنید.

در مورد درس عربی باید هم به یادگیری قواعد دستوری بپردازید و هم لغات هر درس را حفظ کنید. همانطور که می دانید تمرین های تحلیل صرفی نقش بسیار مهمی در موفقیت و یادگیری عربی دارد. برای این که بتوانید نمره کامل این بخش را کسب کنید باید از نظر قواعد در سطح بالای یادگیری قرار داشته باشید.

اگرچه زبان عربی از نظر دستوری و لغات نزدیکی بسیاری با زبان فارسی دارد اما دارای نکات بسیار ظریف است که یادگیری آنها به شما کمک می کند در درس عربی موفق باشید، اگر احساس می کنید که برای یادگیری این درس به ساعات بیشتری احتیاج دارید میت وانید از کلاس های خصوصی بهره مند شوید. کلاس تقویتی راهی برای جبران عقب ماندگی ها از کلاس درسی است.

باید سعی کنید که نقاط ضعف خود را بیابید و تمرکز خود را روی یادگیری و رفع اشکال معطوف کنید. یک معلم خصوصی با تجربه و تحصیلات بالا می تواند راهگشای شما در یادگیری درس زبان عربی باشد، باید سعی کنید مطابق با آنچه که معلم خصوصی از شما می خواهد پیش رفته و مطابق با برنامه های او پیش بروید، حل تمرین و تمرکز روی یادگیری و مطالعه درس ها می تواند نقش مهمی در موفقیت شما در یادگیری عربی و حتی کسب درصد بالا در این درس در کنکور باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.