ثبت نام

88904002 - 021

دریا حاج میرزا محمدی | معلم تدریس خصوصی زیست دهم

اینجانب دریا حاج میرزا محمدی معلم تدریس خصوصی زیست دهم با مدرک فوق لیسانس زیست از دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب هستم

متولد ۶۶ و با سابقه کاری بالا به مدت ۹ سال است که در حرفه تدریس خصوصی به طور تمام وقت فعالیت می‌کنم و با آموزشگاه و موسسه تدریس خصوصی و همچنین یک مدرسه غیرانتفاعی همکاری دارم و معلم زیست دهم هستم

اینجانب دریا حاج میرزا محمدی معلم تدریس خصوصی زیست دهم با مدرک فوق لیسانس زیست از دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب هستم

به مباحث زیست بسیار علاقه مند هستم و از از دوران تحصیل هم همیشه بالاترین نمره ها را در درس زیست داشتم.

در آزمون های کشوری زیست هم شرکت کردم و دارای مقام دوم و سوم هستم.

من هم با دانش آموزان دهم در سطح کتاب مدرسه زیست را تدریس می کنم و هم برای کنکور و همچنین برای داوطلبانی که در المپیادهای مختلف شرکت می‌کنند.

در حال حاضر شاگردان متعددی را برای تدریس خصوصی منزل دارم و حداقل هفته یک جلسه با آنها کلاس خصوصی هماهنگ می کنم.

روش هایی که من در تدریس زیست استفاده می کنم باعث شده است که دانش آموزانم اغلب به درس زیست علاقمند شوند و ضمن اینکه بتوانند به صورت اساسی و پایه ای خود زیست را به طور کامل بفهمند

بعضی اوقات برای اینکه یک مبحث را به خوبی برای دانش آموزان توضیح دهم از ویدیو های نشنال جئوگرافیک استفاده می کننم تا به طور تصویری و عینی کاربرد زیست را در دنیای واقعی به دانش آموزان نشان دهم

همچنین از مستندهای زیست و فعالیت هایی که دانشمندان در دنیا داشته اند استفاده می کنم تا چهره واقعی زیست و اثر آن در زندگی روزمره مان را به دانش آموزان نشان دهم.

پس از پایان درس سوال های مختلفی را با دانش آموزان به صورت حل تمرین کار می کنم و حتی اگر دانش آموز هم اشکالات درسی خود را نپرستم است به وسیله حل تمرین من می فهمم که او در کجاها اشکال دارد.

در واقع از نظر من یکی از چیزهایی که در تدریس بسیار مهم است این است که معلم خودش باید به این اطمینان برسد که دانش آموزش مبحث درسی را فهمیده و از همه مهمتر معلم باید طوری با دانش آموز کار کند که اگر او حتی در امتحانات خارج از کتاب هم شرکت کرد بتواند با آنچه که فهمیده به سوالات زیست به خوبی پاسخ دهد.

من در تدریس خصوصی زیست تست های کنکوری را هم در همان پایه دهم با زبان آموزان کار می کنم و تمرین ها راست بندی می کنم و بر اساس سطح دانش آموز از تمرین‌های گام به گام استفاده می‌کنم و برای دانش‌آموزانی که از همان پایه دهم هدف‌شان کنکور است سوالات وبژه‌ای از کنکور حل می کنم تا آنها از همین حالا برای کنکور آماده شوند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.