ثبت نام

88904002 - 021

خسرو مینایی | معلم ریاضی دوازدهم خصوصی

من خسرو مینایی هستم، معلم خصوصی ریاضی مقاطع مختلف تحصیلی با سابقه ۲۰ سال تدریس خصوصی ریاضی، ۱۰ سال است که دبیر ریاضی یکی از مدارس غیرانتفاعی معتبر در تهران هستم و مدرس یکی از آموزشگاه های شناخته شده تدریس ریاضی کنکور و تیزهوشان هستم.

ریاضی مقطع دوازدهم از آن جهت حائز اهمیت است که دارای ضریب ۳ در کنکور است، و کسب نمره خوب از این درس در امتحان نهایی بسیار مهم خواهد بود.

من خسرو مینایی هستم، معلم خصوصی ریاضی مقاطع مختلف تحصیلی با سابقه 20 سال تدریس خصوصی ریاضی، 10 سال است که دبیر ریاضی یکی از مدارس غیرانتفاعی معتبر در تهران هستم و مدرس یکی از آموزشگاه های شناخته شده تدریس ریاضی کنکور و تیزهوشان هستم.

ریاضی دوازدهم برای بچه های ریاضی و تجربی درسی مهم و کاربردی است، از طرفی در رشته های فنی و مهندسی در دانشگاه مباحث ریاضی سال های یازدهم و دوازدهم بسیار کمک کننده خواهد بود، بنابراین توصیه من این است که دانش آموز با آگاهی و تسلط خوبی از مفاهیم این درس وارد دانشگاه شود.

از آنجایی که ریاضی این سال دارای مباحث بسیار پیچیده ای است، دانش آموز باید سعی کند به خوبی مفاهیم را درک کرده و آنها بیاموزد، بنابراین استفاده از معلم خصوصی برای ریاضی این سال می تواند یک گزینه عاقلانه و منطقی به نظر برسد.

حل تمرین های متفاوت و گوناگون از هر مبحث می تواند یک روش تمرینی مناسب باشد، از طرفی تخصص و مهارت مدرس در بیان مفاهیم و راه حل های کاربردی حل مسئله در کنار پشتکار و تلاش دانش آموز برای یادگیری و انگیزه برای کسب نمره بالا می تواند مهمترین تاثیر را در موفقیت دانش آموزان این مقطع داشته باشد.

ریاضیات دوازدهم در رشته های تجربی و ریاضی دارای مباحث متفاوت است، از طرفی برای دانش آموزان رشته ریاضی درک مفاهیم بسیار مهم است، بنابراین یک مدرس با تجربه باید برای تدریس این درس برای دانش آموزان هر رشته با توجه به نقاط ضعف و قدرت آنها در مباحث شیوه خاصی از تدریس داشته باشد.

مطالعه و بررسی نکات تستی نیز برای درک بهتر ریاضی دوازدهم می تواند بسیار کاربردی باشد، اختصاص دادن ساعت هایی از کلاس به تست زنی و مرور نکات تستی می تواند یکی از شیوه های بسیار کاربردی برای درک بهتر مفاهیم و بررسی روش های حل مسئله باشد.

من توصیه میکنم والدین به جای بهره مندی از  کلاس های خصوصی در شب های امتحان حتما یک برنامه ریزی مدون و دقیق برای برگزاری کلاس های هفتگی خصوصی داشته باشند، این شکل از برنامه ریزی به دانش آموز و مدرس اجازه می دهد تا به اندازه کافی به هر مبحث درسی پرداخته و انواع نمونه سوال و تست از هر مبحث را کار کنند، از طرفی وقتی تسلط دانش آموز به مباحث بیشتر شود، او انگیزه و اعتماد به نفس لازم برای شرکت در امتحان نهایی و مهمتر از آن کنکور را خواهد داشت، قوی بودن پایه درسی ریاضی در دانشگاه برای بچه های رشته های تجربی و ریاضی یک امتیاز مثبت است.

شناخت دقیق نقاط ضعف دانش آموز و تمرکز روی تقویت آنها و همچنین مرور مداوم مباحثی که دانش آموز در آنها قوی تر است به او کمک می کند تا همیشه آمادگی لازم برای کاربرد مطالب و مفاهیم آموخته شده داشته باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.