ثبت نام

88904002 - 021

حمیده رمضانی | تدریس خصوصی شیمی یازدهم

حمیده رمضانی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی کاربردی هستم و اکنون بیش از ۱۱ سال است که به تدریس خصوصی شیمی در مقاطع مختلف تحصیلی دوره دوم متوسطه مشغولم، تدریس شیمی دوازدهم و شیمی کنکور تخصص اصلی من در امر آموزش است.

درس شیمی از جمله دروس بسیار مهم و البته مشکل به عقیده بسیاری از دانش آموزان است. برای این که در یادگیری درس شیمی موفق باشید نیاز است که به این درس علاقمند باشید، چرا که درس شیمی سرشار از نامها و فرمولهای شیمیایی است که یادگیری آنها در صورتی که بدون علاقه و انگیزه کافی باشد مطمئنا سخت و خسته کننده خواهد بود.

مهمترین فعالیت من در کلاس های خصوصی برای تدریس شیمی این است که دانش آموز را به یادگیری این درس علاقمند کنم، اگر مطالعه و یادگیری بدون عشق و علاقه باشد مطمئنا نتیجه ای در بر نخواهد داشت. بنابراین من سعی میکنم با ایجاد کنجکاوی و استفاده از شیوه های خلاقانه تدریس دانش آموز را به حضور و مشارکت در کلاسم تشویق کنم.

حمیده رمضانی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی کاربردی هستم و اکنون بیش از 11 سال است که به تدریس خصوصی شیمی در مقاطع مختلف تحصیلی دوره دوم متوسطه مشغولم، تدریس شیمی دوازدهم و شیمی کنکور تخصص اصلی من در امر آموزش است.

نکته مهم بعدی در مورد درس شیمی این است که دانش آموز یک جزوه از مطالب مهم و نکته های کلیدی در اختیار داشته باشد تا در زمان لزوم و مواقع مرور و مطالعه از آن استفاده کند. به این ترتیب نیاز نیست که دانش آموز هر بار برای مرور مطالب تمام مبحث درسی را بخواند، همین خلاصه نویسی و نکته برداری به دانش آموز کمک می کند که مفاهیم آموخته شده را در حافظه بلند مدت خود تثبیت کند.

اگر میخواهید در امتحان شیمی موفق باشید بهتر است از نمونه سوالات امتحانی مربوط به هر فصل استفاده کنید، به این ترتیب با حل کردن چند تمرین متوجه خواهید شد که کدام نکات مهمتر هستند و باید وقت بیشتری برای یادگیری و مطالعه آنها بگذارید.

بهتر است که دانش آموز هر از گاهی مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرد تا نقاط قوت و ضعف او کشف شوند، معلم خصوصی باید بداند که بیشترین وقت کلاس را به کدام مباحث درسی اختصاص دهد، آزمون های استاندارد و علمی در این زمینه بسیار کارآمد خواهند بود.

سعی کنید برای مطالعه درس شیمی یازدهم یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید، ساعت هایی را به مطالعه و ساعت هایی را به حل تمرین اختصاص دهید می توانید این ساعات را نزدیکی امتحانات بیشتر کنید. در صورتی که احساس می کنید به تنهایی از پس یادگیری درس شیمی بر نمی آیید می توانید در کلاس تقویتی شرکت کنید یا معلم خصوصی داشته باشید. این کار به شما کمک می کند تا ساعات بیشتری نسبت به ساعت های درسی مدرسه مشغول به تمرین و یادگیری باشید، ضمن این که می توانید اشکالات خود را از معلم بپرسید و بخواهید که برای شما یک برنامه ریزی مناسب داشته باشد تا نزدیک امتحانات با خیال آسوده تری درس بخوانید.

بهتر است در کلاس های خصوصی شیمی یازدهم نکات تستی مباحث درسی نیز با دانش آموز تمرین شود، چرا که شیمی یازدهم نیز یکی از منابع کنکور خواهد بود، بنابراین آشنایی با نکات تستی دانش آموز را برای شرکت در کنکور هم آماده می سازد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.