ثبت نام

88904002 - 021

حسین رمضانی | کلاس ریاضی تابستانه نهم

حسین رمضانی هستم دبیر درجه یک ریاضی از سال ۸۸ در حال تدریس در پایه های مختلف ریاضی هستم مدرک کارشناسی ارشد ریاضی دارم از دانشگاه تهران و دارای سوابق تحصیلی چون تدریس در کلاس ریاضی تابستانه نهم و تدریس خصوصی ریاضی نهم در منزل و تدریس در مدرسه دولتی به عنوان دبیر رسمی آموزش و پرورش هستم.

حسین رمضانی هستم دبیر درجه یک ریاضی از سال 88 در حال تدریس در پایه های مختلف ریاضی هستم مدرک کارشناسی ارشد ریاضی دارم از دانشگاه تهران و دارای سوابق تحصیلی چون تدریس در کلاس ریاضی تابستانه نهم و تدریس خصوصی ریاضی نهم در منزل و تدریس در مدرسه دولتی به عنوان دبیر رسمی آموزش و پرورش هستم.

من تسلط کامل بر موضوع در حال تدریس، دارم و در کلاس تابستانه ریاضی نهمک طرح درس و برنامه ریزی و جزوه کامل دارم.

در تدریس خصوصی مطالب ریاضی نهم را به صورت کاملا” مفهومی بیان می کنم و در مورد موضوع تدریس شده مثال های متعددی حل می کنم.

به نظر من باید معلم خودنیزدر زمان تحصیل جزو دانش اموزان ممتاز بوده باشد و دارای ظاهری اراسته باشد و دارای قدرت انتقال بالایی باشد و وضعیت دانش اموز را درک کرده و ارتباط صمیمانه ای داشته باشد.

و مهارت هایی که برای تدریس در کلاس تابستانه ریاضی نهم لازم است ارتباط دادن مطالب جدید بامطالب خوانده شده ی قبل و ریشه یابی مشکلات دانش اموز و انگیزه دادن به دانش اموز و بزرگ نمودن نقاط قوت دانش اموزو اسیب شناسی وضعیت ریاضی او است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.