ثبت نام

88904002 - 021

حامد مخبری | معلم خصوصی فیزیک دهم

اینجانب حامد مخبری هستم، معلم خصوصی فیزیک دهم در تهران و مدرس فیزیک کنکور، با سابقه ۷ سال فعالیت در تدریس فیزیک پایه های مختلف تحصیلی.

اکثر شاگردان من در کلاس های خصوصی فیزیک دهم میگویند که یادگیری درسی مثل فیزیک مشکل است، آنها حتی از اسم فیزیک وحشت دارند، من فکر میکنم وقتی دانش آموز در سال دهم برای اولین بار با کتاب فیزیک روبه رو می شود احساس می کند این درس سنگین و مشکل است و این مسئله فقط به ذهنیت دانش آموزان باز می گردد.

مباحثی مثل انرژی و توان و دما و گرما از جمله مباحث فیزیک دهم است که دارای فرمول های بسیاری است و اگر دانش آموز نتواند این دروس را به صورت مفهومی بیاموزد مطمئنا حفظ کردن فرمول های شبیه به هم و در پی آن حل سوالاتی که مربوط به این دروس است سخت خواهد بود.

اینجانب حامد مخبری هستم، معلم خصوصی فیزیک دهم در تهران و مدرس فیزیک کنکور، با سابقه 7 سال فعالیت در تدریس فیزیک پایه های مختلف تحصیلی.

من همیشه در کلاس های خصوصی سعی می کنم دروس را به شکل کاملا مفهومی برای دانش آموزان تشریح کنم، مهمترین نکته بعد از تشریح درس، حل تمرین های مختلف است. از آنجایی که از مباحث درسی فیزیک می توان سوالات مختلفی طراحی کرد، فهم دقیق سوال و خواسته های طراح از جمله مواردی است که به دانش آموز کمک می کند تا راه حل درست را پیدا کند.

از طرفی درس فیزیک برای دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی یکی از منابع درسی بسیار مهم است و مطمئنا یادگیری این درس در موفقیت دانش آموزان در کنکور نقشی اساسی خواهد داشت، به همین دلیل است که من پیشنهاد می کنم برای یادگیری هرچه بهتر این درس باید تلاش شود و اگر دانش آموزان در این درس احساس ضعیف بودن کنند بهتر است با استفاده از کلاس های تقویتی سعی در پیشرفت داشته باشند.

مباحث کاربردی درس فیزیک در زندگی روزمره مورد استفاده واقع می شود و از جمله دروسی است که در آینده و در زندگی عادی نیز به کمک فرد خواهد آمد، به همین دلیل است که می توان مباحث آن را با مثال های کاملا ملموس برای دانش آموز شرح داد.

درس فیزیک از جمله دروس تئوری و تشریحی است، به همین دلیل برخی مباحث آن که جنبه تئوری دارد را می توان با مطالعه زیاد و عمیق به حافظه سپرد اما برای حل معادلات و سوالات فیزیک باید درس را به شکل کاملا مفهومی آموخت تا بتوان از فرمول های مشابه و فراوان موجود در مباحث آن به شکل درستی استفاده کرد.

پیشنهاد من به دانش آموزان این است که اگر می خواهند با شکل سوالات گوناگون درس فیزیک به خوبی آشنا شوند از کتاب های نمونه سوال که در بازار موجود است استفاده کنند و نکات کلیدی و مهم را که معمولا منبع سوالات است به خوبی به ذهن بسپارند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.