ثبت نام

88904002 - 021

حامد سلیمی | معلم خصوصی کلاس هفتم

حامد سلیمی هستم، مدرک کارشناسی ارشد تدریس علوم تجربی از دانشگاه تربیت مدرس تهران دارم، بیش از ۸ سال است که به تدریس در مقطع هفتم در یکی از مدارس تهران مشغول هستم.

پایه هفتم تحصیلی شروع دوره اول متوسطه است. در این پایه دانش آموزان با دروس جدیدی چون عربی و انگلیسی آشنا می شوند، ضمن این که دروس پایه دیگری چون ریاضیات و علوم نیز در این پایه شامل مفاهیم پیچیده تری خواهد شد، به همین دلیل است که برخی از دانش آموزان با رسیدن به این پایه تحصیلی دچار افت تحصیل می شوند.

حامد سلیمی هستم، مدرک کارشناسی ارشد تدریس علوم تجربی از دانشگاه تربیت مدرس تهران دارم، بیش از 8 سال است که به تدریس در مقطع هفتم در یکی از مدارس تهران مشغول هستم.

توصیه من به والدینی که نگران عملکرد فرزندان خود در این پایه تحصیلی هستند این است که با استفاده از یک معلم خصوصی سعی کنند که اوضاع را به دست بگیرند. بهترین کار این است که دانش آموز برای پایه جدید تحصیلی یک برنامه ریزی منظم آموزشی داشته باشد تا بتواند مطابق با برنامه ای که دارد و هدف گذاری که شده است دروس را اولویت بندی کرده و با نظم به انجام تکالیف و مرور و مطالعه بپردازد. داشتن برنامه ریزی به ایجاد نظم در کارها کمک می کند.

نکته مهم بعدی این است که متوجه شویم دانش آموز در چه دروسی دچار ضعف است، بهتر است با کشف نقاط ضعف دانش آموز امکان تمرکز روی این موارد را بیشتر کنیم و اولویت اصلی را بر یادگیری بیشتر و بهتر دروسی که دانش آموز در آنها ضعف دارد بگذاریم.

شاید نیاز باشد برای برخی دروس مفهومی و مشکل تر مثل زبان یا ریاضی کلاسهای خصوصی بیشتری تشکیل شود و در مورد دروسی مثل علوم یا عربی برگزاری چند کلاس قبل از شروع امتحانات کافی باشد. همه چیز بستگی به عملکرد دانش آموز و تشخیص دبیر خواهد داشت.

توصیه من این است که والدین به صورت منظم پیگیر امور دانش آموز باشند و عملکرد او را در امتحانات یا انجام تکالیف رصد کنند تا مطمئن شوند که دانش آموز به چه تعداد کلاس و در چه درس هایی نیاز دارد.

بهتر است دانش آموز اوقات مشخصی را در منزل به حل تمرین و مطالعه دروس اختصاص دهد تا بتواند تسل خوبی به مفاهیم درسی که مدرس آموزش می دهد داشته باشد. دانش آموز باید قبل از شروع کلاسهای خصوصی آمادگی لازم را داشته باشد و سوالات و اشکالات خود را برای پرسش از مدرس آماده کرده باشد.

ارتباط صمیمانه مدرس خصوصی کمک می کند تا دانش آموز در کلاس احساس راحتی بیشتری داشته باشد و با تمرکز بهتری درس را یاد بگیرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.