ثبت نام

88904002 - 021

تدریس ریاضی یازدهم به دانش آموز هیوا قدوسی

والدین دانش آموز هیوا قدوسی وقتی دخترشون پایه هفتم بود با مدرسانه آشنا شدند . دوماه از پایان سال تحصیلی باقی مونده بود و پدرشون خیلی نگران این موضوع بودند که مدرسانه می تونه در این دوماه دانش آموزش ایشان را به امتحانات خرداد برسونه یا نه ؟

والدین دانش آموز هیوا قدوسی وقتی دخترشون پایه هفتم بود با مدرسانه آشنا شدند . دوماه از پایان سال تحصیلی باقی مونده بود و پدرشون خیلی نگران این موضوع بودند که مدرسانه می تونه در این دوماه دانش آموزش ایشان را به امتحانات خرداد برسونه یا نه ؟

مدرسانه بعد از درخواست خانواده و با توجه به توضیحاتی که در مورد هیوا دادند، رزومه معلم ریاضی را برای والدین او ارسال شد و تمام تلاش مدرسانه این بود که دغدغه خانواده جهت نمره مناسب گرفته شود.تلاش کردیم با کلاس های فشرده توسط مدرس مجرب مجموعه ،دانش آموز رو به نمره ۲۰ برسونیم.
در همین زمان وقتی پدر هیوا قدوسی نمره ریاضی خرداد را به مدرسانه اعلام کردند . تصمیم گرفتند پایه هشتم رو از اول مهرماه با برنامه ریزی مدرسانه شروع کنند .
در پایه هشتم درخواست معلم علوم هم داشتند و با انتخاب مدرس ریاضی و علوم ، دانش آموز هیوا قدوسی موفق شد در ترم اول با نمره ۲۰ هر دو درس رو با موفقیت پشت سر بذارد.
ترم دوم والدین دانش آموز  عربی و زبان هم به کلاساشون اضافه کردند .
با شروع سال تحصیلی پایه نهم والدین هیوا قدوسی درخواست کردند در کنار معلم ریاضی و علوم ،زبان ،عربی مدرسانه یک برنامه ریزی مضاعفی داشته باشه جهت  آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
مشاورین مدرسانه با جلسه ای که با کارشناس آموزش برگزار کردند از مجرب ترین مدرسین استفاده کردند و با تلاش دانش آموز و همراهی های خوب والدین ،هیوا قدوسی با موفقیت مدرسه ربانی قبول شد.
هنگام ثبت نام پایه دهم با مشاوره ای که برای دانش آموز در مدرسانه صورت دادیم متوجه شدیم علائق دانش آموز به رشته ریاضی است و با اطمینان والدین در رشته ریاضی دانش آموز رو در مدرسه ربانی ثبت نام کردند.
دانش آموز هیوا قدوسی از مهرماه (۹۹) وارد پایه دهم شدند و تلاش برا این بود با توجه به شرایط کرونا و درخواست خانواده برا ی کلاس آنلاین در درس ریاضی ، فیزیک و شیمی به صورتی برنامه ریزی شودکه دانش آموز همه مطالب را همراه مدرسه از طریق دبیران با تجربه مدرسانه آموزش بگیرد تا بتوانددر امتحانات ماهانه مرآت و میان ترم با نمره بسیار بالایی موفق شود
طبق بازخوردی که والدین هیوا قدوسی به مشاورین مدرسانه اعلام کردند از روند کلاس ها کاملا راضی بودند .
با شروع ترم دوم مدرسه، و حجم زیاد مطالب ، مدرسین توانستند تا اردیبشهت سال (۴۰۰) دانش آموز را برای امتحانات خرداد آماده کنند .
هیوا قدوسی با ارسال کارنامه خرداد به مدرسانه اعلام کرد با در نمرات ریاضی ، فیزیک و شیمی ۲۰ شده و خانواده ایشان نیز رضایت کاملی از نمرات هیوا داشتند. با شروع کلاس های تابستانه ۱۴۰۰ همراه کلاس های مدرسه در حال برگزاری کلاس های حسابان وفیزیک هستیم و دانش آموز با توجه به فیلم هایی که از مدرسه ارسال میکند مدرسین این مجموعه با توجه به همان بودجه بندی تدریس کامل تری برای دانش آموز دارند و سعی بر این است امسال به صورت کنکوری هم با هیوا کار شود .

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.