ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی فیزیک یازدهم | رضا مخلصی آباده

رضا مخلصی آباده هستم دانشجوی دکتری فیزیک در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.

در حال حاضر مشغول به تدریس خصوصی فیزیک یازدهم هستم و در طی ۷ سالی که در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت می کنم همه دروس فیزیک دبیرستان را تدریس کردم.

رضا مخلصی آباده هستم دانشجوی دکتری فیزیک در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.

در مدرسه و دانشگاه نیز تدریس کردم در مدرسه غیر دولتی معلم فیزیک سه کلاس گروهی بودم در دانشگاه هم به عنوان دستیار برای حل تمرین های سخت فیزیک فعالیت کردم.

من در تدریس خصوصی یا گروهی به دانش آموزان یا دانشجویانم اجازه فکر کردن می دهم و با راهنمایی فکر آنها را به سمت جواب می برم.تا اینکه خودشان به جواب دست یابند و از حل مساله لذت ببرند و طریقه صحیح فکر کردن فیزیک را بیاموزند.

من در تدریس فیزیک خلاق هستم و در تدریس پر انرژی و پویا هستم. در تدریس بیان خوبی دارم و به دلیل تسلطم به درس فیزیک تمرین های زیادی را در کلاس حل می کنم.

در تدریس بچه های زیر ۱۲ سال در کنار تدریس باید کلاس همراه بازی باشد تا بچه ها خسته نشوند همچنین استفاده از بازی با استفاده از خود کودکان برای اموزش مفاهیم بسیار مفید است اما برای دانش آموزان دبیرستانی به جای بازی من آنها را با مثال های واقعی و همچنین بیان تاریخچه فیزیک مفهوم فیزیک را به آنها می رسانم.

با این حال به نظر من مطالب فیزیک باید به گونه ای در کلاس مطرح شود که مناسب سن دانش آموز باشد و دبیر موظف است دانش آموز را با مطالب درسی درگیر کند و همچنین معلم باید بتواند به موقع دانش آموزان را تشویق کند و به آنها اعتماد به نفس بدهد.

تدریس فیزیک نباید طولانی مدت باشد و همیشه دبیر باید بتواند از مثال های عینی برای تفهیم بهتر دانش آموزان استفاده کند. من در تدریس خصوصی از خود دانش آموز برای روند تدریس استفاده می کنم او را به چالش می کشم تا حواس او را کاملا درگیر مطلب کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.