ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم | بهنام شهرزادی

بهنام شهرزادی هستم دبیر خصوصی و گروهی فیزیک از سال ۹۱ در حال تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم هستم البته به زبان نظام جدید آموزش و پرورش به طور کلی از ابتدای فارغ التحصیلی ام فیزیک دبیرستان تدریس کرده ام.

بهنام شهرزادی هستم دبیر خصوصی و گروهی فیزیک از سال 91 در حال تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم هستم البته به زبان نظام جدید آموزش و پرورش به طور کلی از ابتدای فارغ التحصیلی ام فیزیک دبیرستان تدریس کرده ام.

از همان ابتدا فیزیک تدریس کردم و به این درس علاقه مندم.

من در تدریس خصوصی ابتدا به یک ارتباط صحیح فکر می کنم و سپس به ایجاد انگیزه در دانش آموز برای یاد گیری اگر جلساتم بیشتر از یک جلسه باشد ارتباط خودم را با دانش آموز بیشتر می کنم.

من رو مطالب درسی فیزیک دوازدهم تسلط کامل دارم و در تدریس سعی می کنم بیان گیرا داشته باشم.

از نظر من یک معلم فیزیک خوب باید توانایی ارائه صحیح مطالب را داشته باشد و همچنین بسیار مهم است که دبیر ظاهری آراسته داشته باشد بسیاری از والدین تصور می کنند که هر کسی که مدرک تحصیلی لیسانس دارد و یا این که از روی کتاب درسی می تواند تدریس کند حتما” معلم است اما از نظر من یک معلم حرفه ای یک ویژگی خاص دارد و آن هم توانایی برخورد صحیح با دانش آموزان بدون انگیزه و دانش آموزانی با مشکلاتی مانند بیش فعالی. اوتیسم . عقب مانده جسمی. ضریب هوشی کم. و… است که این کار از هر کسی بر نمی آید.

و به همین دلیل است که برای انتقال بهتر مفاهیم راه های مختلفی وجود دارد از جمله استفاده از ابزار کمک آموزشی. تخته هوشمند.جزوه مرتب. ارائه مثال و نکته. ایجاد فضایی برای مطرح کردن سوال دانش اموزان. برگزاری جلسات کلاس معکوس. ازمون های گروهی. و… چون دانش آموزان اساسا” با هم متفاوتند حتی دو برادر دو قولو.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.