ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی زبان انگلیسی | بنیتا محمد زاده

بنیتا محمد زاده هستم ساکن تهران به مدت ۵ سال است که در حال تدریس خصوصی زبان انگلیسی هستم فوق لیسانس ترجمه زبان انگلیسی دارم و از سال ۹۲ به صورت حرفه ای در حال تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران هستم بنده قدرت بیان و درک کامل زبان انگلیسی را دارم و هم به زبان عامیانه زبان انگلیسی مسلط هم و هم به زبان کتابی یا درسی.

بنیتا محمد زاده هستم ساکن تهران به مدت 5 سال است که در حال تدریس خصوصی زبان انگلیسی هستم فوق لیسانس ترجمه زبان انگلیسی دارم و از سال 92 به صورت حرفه ای در حال تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران هستم بنده قدرت بیان و درک کامل زبان انگلیسی را دارم و هم به زبان عامیانه زبان انگلیسی مسلط هم و هم به زبان کتابی یا درسی.

من روش های مختلفی را در تدریس خصوصی زبان به کار می‌برم و بسته به هر مخاطبی روش تدریس بنده متفاوت است در برخی از مواقع از روش صوتی و تصویری و در برخی مواقع از روش کارت و در برخی هم از روش تکرار و تمرین به مخاطبان زبان انگلیسی را آموزش می دهم و این کاملا بستگی به سن و سال مخاطب و میزان علاقه او به یادگیری دارد سعی می‌کنم که مخاطب را در محیط واقعی قرار دهم تا او مجبور شود انگلیسی را صحبت کند.

زبان انگلیسی به دلیل اینکه بسیار فرار می باشد و در صورت عدم تکرار و تمرین شخص یادگیرنده دچار فراموشی در این زبان میشود بهتر است که تمریناتی که من به عنوان معلم به مخاطب می‌دهم را حتما عملی کند در تدریس خصوصی زبان انگلیسی بنده سعی می کنم مفاهیم اساسی آن را بر اساس این مدل واقعی به مخاطبان بیان کنم و از دانش آموز یا دانش پژوه توقع دارم که تمرینات لازم را جدی بگیرد زیرا این تمارین است که باعث یادگیری زبان انگلیسی می شود.

در این مدت بنده جزوه های بسیار زیاد و فیلم های مختلف آموزشی زبان را جمع آوری کردم و بسته به نیاز مخاطب آنها را به دانش پژوهان ارائه می‌دهم و به دلیل اینکه خودم بسیار علاقمند به زبان انگلیسی هستم سعی می کنم که دانش پژوه زبان را با علاقه یاد بگیرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.