ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی ششم به سارا تیموری

والدین سارا زمانی با مدرسانه آشنا شدند که می خواستند فرزندشان سارا وارد یکی از مدارس تیزهوشان شود و برنامه والدینشان این بود که از تابستان به عنوان یک فرصت استفاده کنند تا سارا با آمادگی کاملی وارد مدرسه تیزهوشان شود. یکی از دلایلی که باعث شد ما بتوانیم تاثیر خوبی روی پیشرفت سارا در ورود به مدارس تیزهوشان داشته باشیم این بود که سارا در سال های گذشته ریاضی را به خوبی فهمیده بود و از لحاظ سطح درسی برای ورود به مدارس تیزهوشان آماده بود.

کارشناس آموزش با توجه به سطح درسی سارا و جدی بودن والدین ایشان در قبولی مدارس تیزهوشان خانم جلیل زاده را برای تدریس به سارا انتخاب کردند و کارشناس آموزش از دبیر خواستند که تمامی تلاش خود را در حل نمونه سوالات مختلف برای ورودی مدارس تیزهوشان به کار بگیرند تا دانش آموز بتواند خود را برای ورود به مدرسه تیزهوشان آماده کند.

بعد از پایان جلسه اول تدریس خصوصی خانم جلیل زاده معلم سارا ، یک گزارش کامل از جلسه تدریس خصوصی ارائه کردند و در گزارش این دانش آموز مطرح کردند که او در یادگیری مباحث ریاضی پتانسیل خوبی دارد.

سارا به دلیل پیشینه ای که در درس ریاضی داشت به راحتی با خانم جلیل زاده ارتباط برقرار کرد و در حل نمونه سوالات ورودی مدارس تیزهوشان سرعت عمل خوبی داشت  دانش آموز از اعتماد به نفس خوبی برخوردار بود و این باعث شد هیچ یک از جلسات تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان  را از دست ندهد و به طور مرتب در کلاس خصوصی بدون غیب حضور پیدا کند. سارا تیموری اراده خوبی در حل تمرین ها داشت و مدارس خوبی را نیز برای پایه ششم به هفتم انتخاب کرده بود.

با همکاری های خوبی که سارا در کلاس ریاضی تیزهوشان داشت به راحتی توانست در مدرسه تیزهوشان قبول شود و با ورود به مقطع متوسطه اول در پایه هفتم سارا همچنان کلاس های تیزهوشان خود را با  مدرسانه ادامه می دهد. و این دانش آموز یکی از افتخارات مدرسانه است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.