ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی حسابان در تهران | مینا شهسواری

اینجانب مینا شهسواری فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه امیر کبیر از سال ۸۸ پس از فارغ التحصیلی در رشته ریاضی مشغول تدریس خصوصی حسابان در تهران هستم.

اینجانب مینا شهسواری فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه امیر کبیر از سال 88 پس از فارغ التحصیلی در رشته ریاضی مشغول تدریس خصوصی حسابان در تهران هستم.

در این مدت به دانش آموزان دبیرستانی و همچنین دانشجویان، حسابان درس دادم و مسائلی مانند حد را با خلاقیت و همچنین با مثال های عینی تدریس کردم, در دبیرستان دولتی نیز تدریس کردم.

درس حسابان به دلیل پیچیده بودن آن نیاز است که دانش آموز مطالب را دقیق بفهمد و دبیر ملزم است که مطالب حسابان را برای دانش آموزان آنالیز کند.

تدریس حسابان اگر با برنامه ریزی درسی توسط معلم انجام بگیرد بسیار نتیجه بخش خواهد بود و انتقال صحیح مفاهیم بهتر انجام می پذیرد.

با توجه به تجربه ای که در تدریس حسابان داشته ام هر دانش آموز بسته به بهره ی هوشی و نوع آموزشی که تا به حال داشته روش متفاوتی را می پذیرد. ولی از انجایی که تدریس یک علم نیست بنابرین باید برای دانش اموزان مختلف راه های گوناگون مثل : تدریس کلامی، استفاده از ابزار، استفاده از فیلم های آموزشی یا نقاشی استفاده کرد ویا از کاربرد های روزمره و قابل لمس برای دانش آموزان و… را به کار برد.

من در تدریس حسابان از حل تمرین برای رساندن مفهوم مطلب نیز استفاده می کنم و همچنین تلاشم در کلاس این است که دانش آموز را به ریاضی علاقه مند کنم و اگر دانش آموز به درس ریاضی علاقه مند باشد قطعا” همکاری بیشتری با معلم خواهد کرد.

در تدریس خصوصی نیز با دادن تمرین های استانداردی که از قبل تهیه کردم ضعف دانش آموز را پیدا می کنم و بسیار دیده ام دانش آموزانی که در درس حسابان و یا بهتر بگویم ریاضی مشکل دارند به دلیل سال های گذشته بوده و نتوانسته اند آن را بفهمند و درک کنند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.