ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی جبر | بهزاد محمدی

تدریس خصوصی جبر توسط اینجانب بهزاد محمدی انجام می شود بنده فارغ التحصیل رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه امیرکبیر هستم و اکنون پنجمین سال متوالی است که در تدریس خصوصی جبر فعالیت‌ می کنم.

جبر رشته وسیع و بسیار مهمی از ریاضیات است که موضوعش در مراحل مقدماتی شامل اعمال حساب و اعداد می شود و همچنین تحقیق درباره روابط عمومی بین اعداد است که به وسیله استفاده از حروف به جای اعداد معنی پیدا می‌کند به همین دلیل است که اغلب دانش آموزان وقتی که با جبر روبه‌رو می‌شوند دچار سردرگمی می‌شوند زیرا تا حالا با اعداد و چهار عمل اصلی سرو کار داشتند و حالا که در مقابل درس جبر قرار می‌گیرند به جای اعداد با حروف روبه‌رو می‌شوند در اصل از جبر برای تعیین مقدار مجهول به وسیله حل معادلات استفاده می شود در تدریس خصوصی جبر من سعی می‌کنم که اول تمام مثال های درسی را با اعداد به دانش آموزان نشان دهم و بعداً به جای اعداد با کمک خود دانش آموزان سعی می کنم که حروف را جایگزین کنم و تدریس مفهومی از جبر ارائه دهم.

قبل از تدریس خصوصی جبر سعی می کنم پدید آمدن آن و تاریخچه ای از جبر را به دانش آموزان توضیح دهم و اینکه به آنها نشان دهم که جبر یک مسئله مهم در ریاضیات است.

مبحث جبر بسیار گسترده است اما آن مقداری که در کتاب‌های درسی در نظام جدید آموزش و پرورش گنجانده شده بسیار مقدماتی است زیرا جبر کلی به عنوان ابزاری برای حل مسئله از طریق نمودار یا معادلات و همچنین به معنای ابزاری برای بررسی دستگاه‌های مختلف جبری که با آن بر اصول موضوع یا جبر مجرد نیز می گویند.

به طور کلی باید بگویم که باید با صبر و حوصله به دانش آموزان را آموزش داد و به آنها تأکید کرد که جبر یک مفهوم بسیار زیبا و کارآمد در ریاضیات است برای تدریس خصوصی با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۲۶۵۷۰۸۱۰ و ۲۲۳۴۷۴۴۳

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.