ثبت نام

88904002 - 021

امید صفورایی | معلم تدریس خصوصی ریاضی دهم در منزل

اینجانب امید صفورایی فارغ التحصیل رشته ریاضی محض معلم تدریس خصوصی ریاضی دهم در منزل هستم سابقه ده ساله تدریس خصوصی ریاضی در منزل را دارم.

اینجانب امید صفورایی فارغ التحصیل رشته ریاضی محض معلم تدریس خصوصی ریاضی دهم در منزل هستم سابقه ده ساله تدریس خصوصی ریاضی در منزل را دارم.

در کار تدریس بسیار با صبر و حوصله هستم و هدف از تدریس ریاضی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی است.

در این مدتی که من مشغول به تدریس خصوصی ریاضی دهم در منزل هستم تجربه بسیار زیادی از تدریس در این پایه به دست آوردم یکی از سبک هایی که در تدریس ریاضی دهم بسیار نتیجه‌بخش بود تبدیل مسائل سخت به مسائل آسان با توجه به مثال های روزمره و قابل فهم برای دانش آموزان بود.

در این روش تمام تلاش من روی برقراری ارتباط اولیه با دانش آموز بود و همچنین سعی ام بر این بود که ترس از ریاضی را در دانش آموز از بین ببرم.

بسیاری از دانش آموزان مخصوصاً دانش آموزان دبیرستان قبل از اینکه ریاضی را امتحان کنند و سعی در حل آن داشته باشند از آن می‌ترسند و ذهن خود را در مقابل آن می بندد اما اگر یک معلم تدریس خصوصی بتواند ارتباط اولیه خوبی با دانش آموز برقرار بکند حتی در منزل نیز می تواند تدریس بسیار خوبی برای دانش آموز داشته باشد چرا که دانش آموز علاقه‌مند در هر جایی می تواند ریاضی را یاد بگیرد.

من مدتی نیز مشغول به کار حل تمرین در دانشگاه بودم اما به دلیل علاقه‌ای که به تدریس در پایه دبیرستان دارم مدت بسیار طولانی است که در پایه های دبیرستان تدریس می‌کنم و از تغییرات نظام آموزشی نیز مشغول به تدریس خصوصی ریاضی دهم در منزل هستم.

از نظر من انتقال در سطح مفاهیم ریاضی شرط اول تدریس است و همچنین با این روش محصل عادت به دریافت مفاهیم پیدا می‌کند و این باعث می شود که اگر یک دبیر بی‌تجربه نیز با او تدریس ریاضی داشته باشد به سرعت متوجه عدم توانایی آن دبیر در تدریس ریاضی شود.

کلا بنده در تدریس خصوصی ریاضی دهم تمرکز اصلی ام روی انتقال درست مفاهیم ریاضی با مثال های بسیار ساده و عامیانه است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.