ثبت نام

88904002 - 021

الهام دشتستانی | تدریس خصوصی شیمی یازدهم در تهران

الهام دشتستانی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس شیمی از دانشگاه تربیت مدرس تهران هستم و بیش از ۸ سال است که به تدریس شیمی یازدهم و دوازدهم و شیمی کنکور مشغول می باشم.

شیمی از جمله منابع درسی مهم در رشته های تجربی و ریاضی است و یادگیری آن برای بچه های این رشته ها از اهمیت زیادی برخوردار است، ضمن این که یکی از دروس تخصصی کنکور برای بچه های رشته ریاضی و تجربی نیز محسوب می شود.

الهام دشتستانی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس شیمی از دانشگاه تربیت مدرس تهران هستم و بیش از 8 سال است که به تدریس شیمی یازدهم و دوازدهم و شیمی کنکور مشغول می باشم.

درس شیمی از آن دسته درس هایی است که باید به آن علاقمند باشید تا بتوانید مفاهیم آن را درک کنید، اگرچه این مفاهیم با زندگی روزمره ما گره خورده است اما مباحث شیمی از جمله مباحثی است که کمتر کسی به آنها دقت می کند. نمی توان گفت شیمی یک درس چالش برانگیز است اما مطمئنا در زمره دروس محبوب دانش آموزان نیز قرار نمی گیرد.

برای این که بتوانید دانش آموز را به مباحث و مفاهیم شیمی یازدهم علاقمند کنید باید با زبان ساده و فصیح مباحث را برای آن ها تشریح کرده و سعی کنید با مثال های ملموس توجه آنها را به درس جلب کنید. نیاز است که دانش آموز درس شیمی را با تمرکز بالا و دقت فراوان مطالعه کند تا بتواند مفاهیم آن را درک کند.

بسیاری از دانش آموزان تصمیم میگیرند که برای امتحانات آخر ترم درس شیمی از معلم خصوصی استفاده کنند که این یک روش کاملا استاندارد و صحیح برای کسانی است که به دنبال کسب نمره مناسب یا رفع اشکالات خود قبل از امتحان هستند.

توصیه من به دانش آموزان این است که یک برنامه درسی منظم برای یادگیری درس شیمی داشته باشند، اگر میخواهید این درس را به صورت مفهومی بیاموزید بهتر است همان روزی که در مدرسه درسهای جدید را تدریس می کنند در خانه نیز مروری بر این مطالب داشته و نکته برداری و خلاصه نویسی کنید، چند مثال از هر درس حل کنید و سعی کنید گفته های معلم خود را به خاطر آورده و با خود مرور کنید، به این ترتیب مطالب به خوبی در ذهن شما تثبیت خواهد شد.

شیمی دارای دو بخش تشریحی و تئوری است و دانش آموز باید مباحث تئوری را به خوبی بیاموزد تا قادر به حل تمرین و پاسخ به سوالات تشریحی و مفهومی باشد.

برای این که با شیوه طراحی سوالات آشنا شوید بهتر است مرتبا نمونه سوالات مختلفی را به عنوان تمرین در منزل حل کنید و سعی کنید با حل کردن تمرین های طبقه بندی شده تسلط خوبی در یادگیری مفاهیم مختلف درسی داشته باشید. حل کردن تمرین های زیاد باعث می شود که نقاط ضعف خود را کشف کرده و روی آنها تمرکز کنید، ضمن این که اعتماد به نفس شما برای حضور در امتحان نیز بیشتر می شود.

در حال حاضر کتابهای نمونه سوال از منابع معتبری در بازار وجود دارد که اغلب دارای سوالات تستی و نکات مهم درسی هستند که دانش آموزان می توانند از آنها نیز استفاده کنند و سعی کنند که معلومات خود را به طرق مختلف افزایش دهند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.