ثبت نام

88904002 - 021

آموزش آنلاین ریاضی چهارم

ریاضی، درسی که در هر پایه تحصیلی از اهمیت مخصوص به خود برخوردار است. برای موفقیت دانش آموز در یادگیری این درس لازم است که برنامه مخصوصی برای او ترتیب داده شود. کتاب ریاضی چهارم دبستان از نظر ساختاری شبیه کتاب های سال دوم و سوم است. کتاب ریاضی سال چهارم دارای ۷ فصل است که هرکدام از این فصل ها شامل مفاهیم بسیار کاربردی است.

اهمیت آموزش ریاضی چهارم

کتاب ریاضی سال چهارم دبستان ۷ فصل دارد که این فصول به بیان مطالبی در خصوص اعداد و الگوها، شناخت کسرها  و جمع و تفریق آنها، تساوی کسرها، ضرب اعداد ۲ رقمی ر ۲ رقمی، محاسبات تقریبی، آموزش تقسیم پایه، اندازه گیری،  شناخت اعداد مخلوط، شکل های هندسی و آموزش مفهوم محیط و مساحت و در آخر آمار و احتمال است.

همانطور که مشاهده می کنید این مفاهیم درسی بسیار پایه ای و کاربردی هستند و یادگیری آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است و دانش آموز باید برای موفقیت در امتحان این مفاهیم را به خوبی بیاموزد. ضمن این که تسلط به این مفاهیم به دانش آموز کلاس چهارمی کمک می کند که برای آموختن ریاضی کلاس پنجم آمادگی لازم را کسب کند، بنابراین تا زمانی که دانش آموز به مباحث کتاب درسی کلاس چهارم تسلط نداشته باشد یادگیری ریاضی پنجم کار مشکلی خواهد بود.

ریاضی، درسی که در هر پایه تحصیلی از اهمیت مخصوص به خود برخوردار است. برای موفقیت دانش آموز در یادگیری این درس لازم است که برنامه مخصوصی برای او ترتیب داده شود. کتاب ریاضی چهارم دبستان از نظر ساختاری شبیه کتاب های سال دوم و سوم است. کتاب ریاضی سال چهارم دارای 7 فصل است که هرکدام از این فصل ها شامل مفاهیم بسیار کاربردی است.

راه های آموزش مفهومی ریاضی چهارم دبستان

شیوه های تدریس ریاضی بی شمار است، هر معلم روش تدریس مخصوص به خود دارد، اگر چه استاندارد تدریس در سیستم آموزشی تعریف شده است و یک چارچوب مشخص دارد اما با الگوهای مختلفی می توان این  چارچوب را پوشش داد.

بهتر است شیوه های آموزشی کاملا علمی بوده و معلم سعی کند با یک بیان ساده و روان این مفاهیم پیچیده و پایه ای را به دانش آموزان بیاموزد.

دانش آموزان استعداد متفاوتی در یادگیری مفاهیم ریاضی دارند، ممکن است برخی دانش آموزان با آموزش های معلم در کلاس نیازی به توضیحات اضافه نداشته باشند  اما برخی دانش آموزان نیز ممکن است برای یادگیری مباحث درسی به چند بار توضیح یا حل کردن مثالهای مختلف نیاز داشته باشند. این دانش آموزان چند راه مختلف برای رسیدن به تسلط در یادگیری پیش رو دارند.

شرکت در کلاسهای تقویتی

گاهی اوقات در مدارس با توجه به نیاز بچه های کلاس ممکن است معلم اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی کند. این کلاس ها معمولا فوق برنامه هستند و بعد از ساعت درسی مدارس در همان محیط برگزار می شود. معمولا معلم درا ین کلاس ها مفاهیم درسی را مجددا توضیح می دهد، مثال های مختلفی ارائه کرده و تمرینات زیادی با دانش آموزان حل می کند یا به عنوان تمرین در خانه به آنها محول می کند.

استفاده از معلم خصوصی

برخی از والدین سعی می کنند عقب ماندگی های درسی فرزند خود را با حضور یک معلم خصوصی جبران کنند. از قدیم الایام استخدام مدرس خصوصی یکی از شیوه های رایج برای جبران عقب ماندگی درسی یا بهبود وضعیت دانش آموز بعد از افت تحصیلی بوده است. استخدام معلم خصوصی برای درس ریاضی بسیار معمول است، به ویژه در مورد والدینی که شاغل هستند و یا فرصت کافی برای آموزش فرزند خود ندارند یا والدینی که به روش های تدریس و منابع جدید درسی آشنا نیستند استفاده از معلم خصوصی ایده بسیار خوبی خواهد بود.

استفاده از برنامه های آموزشی موسسات معتبر

در حال حاضر با توجه به وضعیتی که کرونا به بشر تحمیل می کند، شرکت در کلاسهای حضوری برای دانش آموزان مقدور نیست، به همین دلیل بسیاری از موسسات آموزشی با تهیه برنامه های آموزشی توسط مدرسین با تجربه و دانش بالا  سعی می کنند با شیوه های نوین آموزشی از جمله آموزش آنلاین این کمبود را جبران کنند. این شیوه آموزشی می تواند مکمل خوبی برای آموزش آنلاین مدارس باشد.

برنامه ویژه مدرسانه برای آموزش آنلاین ریاضی چهارم

همانطور که مشاهده کردید کتاب ریاضی چهارم یک کتاب جامع سرشار از مفاهیم پایه ریاضی و آمار است، بنابراین یادگیری این کتاب و مفاهیم اهمیت بسیاری در موفقیت دانش آموز در سال تحصیلی و سالهای پیش رو خواهد داشت. ما در مدرسانه سعی کرده ایم با به روزترین شیوه های تدریس آنلاین کمبود ساعت های درسی و روش های آموزشی را برطرف کنیم.

استفاده از برنامه های آموزش آنلاین ریاضی چهارم مدرسانه با هدف تفهیم مباحث درسی و تسلط دانش آموز به مفاهیم پایه تدوین شده است، بهترین اساتید فعال در حوزه تدریس ریاضیات در آماده سازی این مجموعه با ما همکاری دارند ضمن این که کلاسهای آنلاین با توجه به نیاز دانش آموز و شرایط ویژه او برنامه ریزی می شود، به این ترتیب دانش آموز می تواند در زمان های مناسب با تمرکز بالا و دقت فراوان تحت آموزش قرار گیرد.

حل کردن مثال های متفاوت و تمرین های کاربردی به دانش آموز کمک می کند تا به خوبی مفاهیم را درک کرده و روش های حل مسئله را بیاموزد.

کلام آخر

آنچه مدرسانه را از سایر موسسات با خدمات مشابه متمایز می کند، وجدان کاری همکاران، تلاش مستمر و شبانه روزی آنها برای پیگیری وضعیت دانش آموزان و همچنین عدالت آموزشی و قیمت های منصفانه در این حوزه است. اگر به فکر یافتن راهی برای آموزش کاربردی با روش های استاندارد و اصولی هستید برنامه آموزش آنلاین ریاضی چهارم مدرسانه را به شما پیشنهاد می کنیم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.