ثبت نام

88904002 - 021

آزمون آنلاین ریاضی با کارنامه و تحلیل معلم ریاضی

اصلی ترین راه برای آنالیز یادگیری دانش آموزان و آگاهی یافتن از نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز برگزاری آزمون یا کوئیزهای کوچک متناسب با بودجه بندی آموزشی مدرسه است. تا زمانی که دانش آموز مورد ارزیابی قرار نگیرد و دانسته های او محک زده نشود نمی توان در مورد یادگیری و فهم او از مطالب درسی نظر قطعی داد.

در مدرسه زمانبندی کلاس ها به گونه ای است که معلم نمی تواند وقت کافی برای ارزیابی هر دانش آموز در نظر گرفته و یا آزمون هایی متناسب با سطح علمی هر دانش آموز طراحی کند. به این ترتیب عملا شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموز و سطح بندی علمی او در مدرسه کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

آزمون های هفتگی و سطح بندی شده در مدرسانه

با توجه به نیاز دانش آموزان مبنی بر محک خوردن توانایی ها، مهارت ها و دانسته های آن ها و در نهایت شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها و همچنین نقاط قوت و تقویت آنها، کارشناسان آموزشی ما در مدرسانه این بخش را با طراحی های کارشناسی و علمی برای استفاده دانش آموزان راه اندازی کردند.

بر اساس این طرح، آزمون های هفتگی بر اساس بودجه بندی آموزش در مدارس و همگام با آن، به صورت کاملا خصوصی و در سطح بندی آسان، متوسط، سخت و خیلی سخت برگزار می شود. در پایان هر آزمون کارنامه عملکرد به صورت خصوصی برای دانش آموز و والدین او ارسال می شود.

از سوی دیگر این کارنامه در اختیار یک معلم با تجربه در پایه مربوطه ( پایه ای که دانش آموز در آن تحصیل می کند ) ارسال شده و معلم نقاط ضعف و قدرت دانش آموز را بر اساس عملکرد او شناسایی کرده و آنالیز خود را در قالب یک فایل صوتی چند دقیقه ای برای دانش آموز ارسال می کند. به این ترتیب دانش آموز ضمن آشنا شدن با نقاط قوت و ضعف خود توسط یک معلم آگاه، با تجربه و متخصص می تواند برای رسیدن به اهداف تحصیلی خود برنامه ریزی دقیق داشته و گام های هدفمندتری بردارد.

با مدرسانه متفاوت تر از همه درس بخوان!

منظور ما از درس خواندن هدفمند، یادگیری با کیفیت به جای درس خواندن بی هدف است. ممکن است یک دانش آموز ساعت ها درس بخواند یا صدها تمرین حل کند، اما با توجه به این که نقاط ضعف خود را نمی شناسد و یا تمریناتی که حل می کند متناسب با سطح علمی او نیست، هرگز به اهداف خود در تحصیل دست پیدا نکند.

هزینه کردن برای درس خواندن هدفمند همانند یک راه میانبر برای رسیدن به هدفی است که هزاران نفر در آرزوی رسیدن به آن سخت تلاش می کنند. گاهی برداشتن یک گام آگاهانه می تواند دانش آموز را در مسیر موفقیت صدها گام به سمت جلو براند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره جهت برخورداری از این خدمات با کارشناسان ما در مدرسانه در تماس باشید.

۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۰۲۱

قیمت آزمون های دوره ای ریاضی به تومان

آزمون های آنلاین دوره ای ریاضی مدرسانه هر هفته در روزهای جمعه برگزار می گردد در نتیجه پرداخت مبلغ برای ۱ ماه به معنی دریافت ۴ آزمون با تحلیل معلم خواهد بود

سوم ابتدایی
۰
۱ ماه
۰
۳ ماه
۰
۹ ماه
چهارم ابتدایی
۰
۱ ماه
۰

۳ ماه

۰
۹ ماه
پنجم ابتدایی
۰
۱ ماه
۰

۳ ماه

۰
۹ ماه
ششم
۰
۱ ماه
۰

۳ ماه

۰
۹ ماه
متوسطه اول
۰
۱ ماه
۰

۳ ماه

۰
۹ ماه
دهم
۰
۱ ماه
۰

۳ ماه

۰
۹ ماه
یازدهم
۰
۱ ماه
۰

۳ ماه

۰
۹ ماه
دوازدهم
۰
۱ ماه
۰

۳ ماه

۰
۹ ماه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.