ثبت نام

88904002 - 021

یاسر نیکنام ده | تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک

من یاسر نیکنام ده هستم که به مدت ۶ سال است که ریاضی و فیزیک تدریس می کنم فارغ التحصیل رشته فیزیک هستم و ریاضیات و فیزیک دبیرستان را به صورت خصوصی تدریس می کنم.

من یاسر نیکنام ده هستم که به مدت 6 سال است که ریاضی و فیزیک تدریس می کنم فارغ التحصیل رشته فیزیک هستم و ریاضیات و فیزیک دبیرستان را به صورت خصوصی تدریس می کنم.

از سال ۹۱ هر دو درس را با هم شروع به تدریس کردم و در حال حاضر هم به تمام مباحث ریاضی و فیزیک همه رشته های مرتیط مسلطم.

من به غیر از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در مدرسه غیر انتفاعی نیز تدریس کردم من می توانم هم در سطح کتاب مدرسه و هم در سطح پیشرفته ریاضی و فیزیک دبیرستان را تدریس کنم.

تدریس من در کلاس بسیار جذاب است و دانش آموزان را به ریاضی و فیزیک علاقه مند می کنم.

در حین تدریس از مثال های متنوع استفاده می کنم و برای هر مبحث بیش از ۲۰ مثال حل می کنم تا دانش آموز مطلب را به خوبی بفهمد.

در فیزیک هم از مثال های عینی زیادی استفاده می کنم تا دانش آموز مطلب را بفهمد.

در تدریس ریاضی هم در تدریس خصوصی مثال و مثال نقض برای هر مساله حل می کنم و مثال های درسی از آسان به سخت با دانش آموزان کار می کنم.

از نظر من در تدریس ریاضی و فیزیک معلم باید با توجه به شخص یادگیرنده بهترین روش ممکن را ارائه دهد . به طور کلی روشهایی که برای دانش آموز قابل درک تر و شهودی تر و کاربردی باشند توصیه می شود که معلم در تدریس خصوصی به کار ببرد.

من در طول دوران تدریس همواره سعی بر آموزش کاربردی ریاضی و استفاده از بازی و مثالهای روزمره داشته ام و به عقیده بنده با علاقه مند کردن دانش آموز به ریاضیات  و فیزیک با ایجاد اعتماد به نفس ریاضی و فیزیک در دانش آموز خود در مسیر یادگیری ریاضی قرار می گیرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.