ثبت نام

88904002 - 021

کیومرث رحمان پور | معلم تقویتی ریاضی کلاس ششم

من کیومرث رحمان پور لیسانسه ریاضی کاربردی در حال حاضر معلم تقویتی ریاضی کلاس ششم در تهران هستم.

سه سال سابقه تدریس ریاضی کلاس ششم را دارم ۵ سال سابقه تدریس ریاضی راهنمایی را دارم.

من کیومرث رحمان پور لیسانسه ریاضی کاربردی در حال حاضر معلم تقویتی ریاضی کلاس ششم در تهران هستم.

معلم تقویتی مدارس دولتی برای کلاس های فوق برنامه بودم در حال حاضر نیز در آموزشگاههای تدریس خصوصی ریاضی در تهران به صورت خصوصی و گروهی درس ریاضی ششم را به دانش آموزان آموزش می دهم.

در تدریس ریاضی به دلیل این که روی مباحث ریاضی کلاس ششم مسلط هستم از مثال های عینی و واقعی در تدریس ریاضی استفاده می کنم و همیشه نیز در حال پیدا کردن مثال های جدیدتر و آموزش بهتر به دانش آموزان کلاس ششم هستم.

از من برای هر تمرینی که با دانش آموزان ششم قبول می کنم وقت کافی برای تحلیل آن و اینکه تمام مبحث و ریزه‌کاری‌های یک موضوع را در بر بگیرد دقت کافی را دارم.

حل تمرینات زیاد برای دانش آموزان تقویتی بسیار زیاد است این باعث می شود که مطلب به قدری تکرار شود که در ذهن آنها ماندگار شود.

اما دانش‌آموزان متوسط و یا متوسط رو به بالا معمولاً به دلیل اینکه مطالب ریاضی را خیلی بهتر می‌فهمند معمولا با حل دو تا ۴ تمرین متلب را می فهمند و از آنجا به بعد بهتر است معلم روی مثالهای عینی و کاربرد مباحث ریاضی در زندگی با دانش آموزان صحبت بکند.

من در تدریس ریاضی دانش آموزان کلاس ششم به صورت قدم به قدم پیش می روم و تا وقتی که دانش‌آموزان مطلب را نفهمیدم سراغ مباحث دیگر نمی روم.

حل تمرینات آسان به سخت و پشتیبانی مستمر دانش آموزان از طریق شبکه‌های ارتباطی و یا تماس تأثیر بسیار زیادی برای آنها در حل تمرینات شان دارد.

معلم ریاضی قبل از اینکه توانست ارتباط خوبی با دانش آموزان برقرار بکند قدم بعدی پیدا کردن راه‌های مناسب برای بهترین تدریس است.

به طور کلی در سال های گذشته که من معلم تقویتی ریاضی کلاس ششم بودم تجربه‌ای بسیار زیادی در این زمینه پیدا کردم و با دانش‌آموزان مختلفی سر و کار داشتم این باعث شده است که در کار تدریس بسیار موفق باشم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.