ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تقویتی شیمی یازدهم | رسول جهانتاب

اینجانب رسول جهانتاب مدرس شیمی هستم با مدرک کارشناسی از دانشگاه اصفهان در رشته مهندسی شیمی

از سال ۹۳ تا کنون معلم کلاس تقویتی شیمی دبیرستان در نظام قدیم و معلم کلاس تقویتی شیمی یازدهم در حال حاضر هستم

به مدت ۶ سال است که به طور مستمر و حرفه ای در تدریس سطح های مختلف تقویتی،تیزهوشان و کنکور فعالیت می کنم

اینجانب رسول جهانتاب مدرس شیمی هستم با مدرک کارشناسی از دانشگاه اصفهان در رشته مهندسی شیمی

در این مدت در آموزشگاه ها ی تدریس خصوصی به طور تمام وقت فعالیت داشتم و باعث پیشرفت دانش آموزان زیادی در درس شیمی شده ام.

در کلاس تقویتی شیمی با زبانی بسیار ساده تدریس را شروع می‌کنم تا دانش آموز در پایین ترین سطح هم بتواند مطالب شیمیایی را متوجه شود

پس از تکرار دو الی سه بار هر مبحث درسی از دانش آموزان مجددا سوال می کنم و از او می خواهم که همان مبحثی را که من توضیح دادم آنچه را که فهمیده است را توضیح دهد و گاهی هم می خواهم که روبروی من ایستاده و آن را توضیح دهد.

بعد از آن یک تمرین در همان سطح برای آنها حل می‌کنم و مشابه آن را نیز مجدداً به دانش‌آموز می دهم و از او می خواهم که هنگام حل آن برای من نیز توضیح دهد که این موضوع باعث می شود اعتماد به نفس و افزایش پیدا کرده و ترس حل معادلات شیمی در او از بین برود.

پس از اینکه استراحت ۵ دقیقه ای در جلسه تدریس خصوصی به دانش‌آموز دادم مجدداً درس را مرور می کنم و باز هم یک تمرین در نوعی دیگر از همان مبحث حل می کنم و به قدری این کار را انجام می دهم تا مطمئن شوم که دانش آموز در کلاس آن مبحث را به خوبی یاد گرفته است.

در انتهای جلسه نیز یک امتحان ۱۵ دقیقه ای شامل چند سوال از همان مبحث درسی از دانش آموز می گیرم و نمره ای که او می گیرد ملاک من برای جلسه آینده خواهد بود که آیا همان مبحث درسی را مجدداً مرور کنم یا اینکه نیازی نیست و به سراغ مبحث جدید درسی بروم

من معتقدم که معلم شیمی باید به قدری روی مباحثی که تدریس می کند مسلط باشد که تمام مطالبی که لازم است یک دانش آموز یاد بگیرد را به طور گام به گام به او آموزش دهد و دانش آموزان از طریق تمرین و طرح مسئله درگیر موضوع شوند و روش تدریس معلم شیمی باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان بتوانند هر آنچه که نیاز دارند را در همان کلاس یاد بگیرند

از نظر من صدای معلم باید پر از انرژی باشد و حواس دانش آموز را به سمت خودش جلب کند تا بتواند در تمام زمان تدریس خصوصی تمرکز او را نگه دارد.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.