ثبت نام

88904002 - 021

کاظم سلیمانی | معلم خصوصی فیزیک دوازدهم

کاظم سلیمانی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک کاربردی هستم و بیش از ۱۴ سال است که به عنوان معلم خصوصی فیزیک فعالیت دارم. ۷ سال است که به عنوان معلم خصوصی فیزیک دوازدهم و فیزیک کنکور فعالیت می کنم.

فیزیک یکی از درس های کاربردی در رشته ریاضی محسوب می شود. این درس دارای مفاهیم بسیار با اهمیت و کاربردی است که یادگیری آنها مستلزم درک فرمول هایی است که در هر درس ارائه می شود. یکی از راه های موفقیت دانش آموزان در این درس آن است که شیوه های آموزشی به قدری جذاب و لذتبخش باشند که دانش آموزان به مباحث درس فیزیک علاقمند شوند.

کاظم سلیمانی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک کاربردی هستم و بیش از 14 سال است که به عنوان معلم خصوصی فیزیک فعالیت دارم. 7 سال است که به عنوان معلم خصوصی فیزیک دوازدهم و فیزیک کنکور فعالیت می کنم.

نکته مهم دیگری که در یادگیری فیزیک باید به آن توجه کنید، یادگیری علمی و مفهومی آن است، دانش آموزان باید مفاهیم فیزیک را به خوبی درک کنند تا بتوانند به انواع سوالات و پرسش های تشریحی این درس پاسخ دهند. چرا که حفظ کردن تمامی فرمول های  مربوط به دروس مختلف و مباحث متنوع کار بسیار مشکل و عملا غیر ممکنی است.

دانش آموزان پایه دوازدهم در کنار یادگیری درس برای موفقیت در امتحان نهایی، باید برای کنکور نیز آمادگی داشته باشند، بنابراین پیشنهاد من به دانش آموزان این است که برای یادگیری فیزیک دوازدهم بهتر است از معلم خصوصی استفاده کنند، داشتن یک برنامه ریزی قوی، در کنار آموزش مفاهیم درسی به صورت کاملا حرفه ای می تواند دانش آموزان را در یادگیری بهتر و موفقیت در امتحان و کنکور هدایت کند.

برای این که بتوانید در امتحان موفق باشید بهتر است نکات مهم و کاربردی هر درس را به صورت جزوه در اختیار داشته باشید، برای این کار می توانید در زمان مطالعه کتاب نکات مهم هر درس را به صورت جداگانه برای خود یادداشت کنید و در زمان حل تمرین و مثالها به این نکات توجه داشته باشید.

نکته مهم بعدی در اختیار داشتن نمونه سوالات مختلف از هر درس است. برای این که مفاهیم را به خوبی بیاموزید باید از هر مبحث درسی نمونه سوالات مختلفی حل کنید. این کار شما را با طراحی سوالات امتحانی آشنا می کند. ضمن این که قدرت تجزیه و تحلیل سوالات در شما بیشتر می شود.

از آنجایی که دانش آموزان این پایه کنکور را نیز پیش رو دارند بهتر است ساعاتی از کلاس های خصوصی به حل تست و یادگیری روش ها و نکات تستی اختصاص داده شود. دانش آموز باید بتواند در کوتاهترین زمان ممکن مفهوم سوال را درک کرده و با استفاده از روش های تستی حل مسئله پاسخ سوال را بیابد، این مسئله تنها در زمانی امکان پذیر است که دانش آموز درس فیزیک را به صورت کاملا مفهومی آموخته باشد.

استفاده از کتاب های مکمل درسی می تواند برای بسیاری از دانش آموزان مفید باشد، در این کتاب ها نکات درسی به صورت کاملا کاربردی جمع بندی شده است ضمن این که سوالات طبقه بندی شده نیز به دانش آموز کمک می کند تا در حل مسئله از سوالات آسان تا مشکل برای یادگیری مفاهیم بهره مند شود.

مطالعه باید با تمرکز و دقت بالا صورت گیرد تا مفاهیم به شکل مناسبی در حافظه بلندمدت دانش آموز تثبیت شده و در زمان هایی مثل امتحان و کنکور امکان استفاده از آن برای دانش آموز فراهم باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.