ثبت نام

88904002 - 021

چرا فرزند شما به یک معلم خصوصی ریاضی نیاز دارد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ریاضی از جمله دروسی است که یادگیری آن برای اکثر دانش آموزان با چالش همراه است، این مسئله به قدری مورد توجه قرار می گیرد که در بسیاری از مواقع هوش و استعداد یادگیری دانش آموزان را با میزان یادگیری ریاضیات و موفقیت آنها در این درس ارزیابی می کنند. اگرچه ما با این نحوه ارزیابی موافق نیستیم اما نمی توان از اهمیت این درس غافل بود، در این مقاله بررسی می کنیم که چرا باید از معلم خصوصی برای درس ریاضی استفاده کرد.

والدین نگران و معضل ریاضیات

کمتر والدینی را می توان یافت که در مورد یادگیری ریاضی فرزند خود در مقاطع مختلف تحصیلی نگران نباشند. اصولا در سیستم آموزشی ما ذهنیت افراد در مورد ریاضی یک ذهنیت استرس زا و اغلب منفی و همراه با ترس است، همین مسئله است که باعث می شود بسیاری از دانش آموزان با توجه به بازخورد منفی که از اطرافیان در مورد یادگیری ریاضیات می گیرند در مورد این درس نگرش منفی داشته باشند.

ریاضی از جمله دروسی است که اغلب دانش آموزان به ویژه در پایه های تحصیلی متوسطه دوم سعی می کنند برای فهم بهتر مطالب از مدرس خصوصی ریاضی استفاده کنند. اما واقعا نیاز است که دانش آموز معلم خصوصی ریاضی داشته باشد؟ استفاده از کلاس های خصوصی ریاضیات برای چه کسانی الزامی است؟  از کجا می توان معلم خصوصی ریاضی با تجربه استخدام کرد؟ این سوالاتی است که در بخش های بعدی به آن می پردازیم.

یک آمار رسمی از برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی

بررسی ها جامع در سطح بین المللی نشان می دهد که در کشورهای مختلف بیش از ۴۰ درصد دانش آموزان در طول دوره  تحصیلی خود به تدریس خصوصی ریاضیات نیاز دارند. اگرچه این آمار ممکن است برای والدین کمی نگران کننده باشد اما غیر طبیعی نیست.

هر دانش آموزی در طول تحصیل خود ممکن است در شرایطی قرار گیرد که برای درک مفاهیم ریاضی نیاز به ساعات آموزشی بیشتری داشته باشد، این مسئله ممکن است در پی سیستم آموزشی غلط در مدرسه، عدم یادگیری مفاهیم به دلیل اختلالات یادگیری، عدم تمرکز در کلاس یا هر مورد دیگری رخ دهد. مهمترین کار اقدام برای رفع این مشکل است که تنها با برگزاری کلاس تقویتی ریاضی قابل برطرف شدن خواهد بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ریاضی یک درسی زنجیره وار است، بنابراین تمام مفاهیم از کلاس اول ابتدایی در یادگیری ریاضی تاثیرگذار هستند، بنابراین دانش آموز برای یادگیری ریاضی باید مفاهیم پیش نیاز را به یاد داشته باشد و این طبیعی است که بسیاری از دانش آموزان همه یا بخشی از این اطلاعات را در طول زمان فراموش کنند. از طرفی در کلاس های درسی فقط به آموزش مفاهیم جدید پرداخته می شود، پس دانش آموز برای درک بهتر نیاز به کلاس فوق برنامه ریاضی خواهد داشت.

استفاده از روش های آموزشی مختلف برای موفقیت در ریاضیات

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که کلاس خصوصی ریاضی فقط مخصوص دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی دچار مشکل هستند نیست. این کلاس ها می تواند برای دانش  آموزانی که می خواهند پایه قوی تری داشته باشند یا به مرور درس های گذشته بپردازند نیز مفید است.

برخی از  دانش آموزان نیاز به تمرینات بیشتری دارند و حضور یک معلم خصوصی با تجربه می تواند بهترین راهنما برای این دسته دانش  آموزان باشد.

والدین باید به یاد داشته باشند که مبارزه و تلاش برای یادگیری ریاضی به معنای کمبود هوش و انگیزه در کودک نیست. استفاده از تجربیات یک معلم خصوصی ریاضی به عنوان منبعی برای کمک به دانش آموزان در زمینه سوالات و تردیدها در مورد مفاهیم جدید ریاضی در غالب کلاس های آموزش ریاضی فوق برنامه است.

تدریس خصوصی ریاضی ممکن است به صورت حضوری یا آنلاین باشد، در هر صورت کیفیت آموزشی یکسان است و تنها امکانات و ابزار آموزش تفاوت خواهند داشت. به ویژه در شرایط فعلی کرونا و آموزش آنلاین مدارس و آشنا نبودن دانش آموزان با این شیوه های آموزشی نیاز برای استفاده از مدرس خصوصی به ویژه در درس مفهومی چون ریاضی را چندین برابر می کند.

شما باید مدرسی را برای تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی انتخاب کنید که توانایی انتقال دانش ریاضی به صورت آنلاین را داشته باشد، این مهمترین نکته در خصوص برگزاری کلاس آنلاین آموزش ریاضی است.

کلاس خصوصی ریاضی محلی برای یادگیری بهتر

اغلب دانش آموزان ممکن است در محیط گروهی از پرسیدن سوال یا اذعان به عدم یادگیری مفاهیم معذب شوند. کار با مدرس خصوصی بعد ازساعات درسی در مدرسه ممکن است تنها فرصتی باشد که کودک می تواند بدون استرس در آن سوالات خود را از مدرس بپرسد یا با خیال آسوده تری به حل تمرین بپردازد. یک مدرس خصوصی ریاضیات از امکانات و وقت بیشتری برای بررسی شخصیت و مشکلات یادگیری دانش آموز بهره مند است، بنابراین می تواند فرصت بیشتری را برای یافتن یک روش تدریس متناسب با شرایط و شخصیت دانش آموز بیابد. این امکان با توجه به حجم بالای تعداد دانش آموزان در کلاس های درسی مدارس امکان پذیر نیست.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انتخاب بهترین مدرسین در زمینه تدریس ریاضیات

داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه ریاضیات از جمله امتیازات یک مدرس خصوصی ریاضی محسوب می شود، اما مهمترین نکته در برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی این است که مدرس بتواند آنچه در ذهن دارد را به دانش آموز منتقل کند، به ویژه در مورد کلاس های آموزش آنلاین ریاضی این مسئله به شدت مورد توجه است. بنابراین توصیه ما این است که از منابع متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

مدرسانه از جمله بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات آموزشی در زمینه ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی است، استفاده از بهترین و با تجربه ترین اساتید ریاضی تهران، کیفیت بالای کلاس های آنلاین، امکان استفاده از خدمات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی، پشتیبانی از کلاس های خصوصی و همچنین ارزیابی مداوم دانش آموز از جمله ویژگی های بهره مندی از خدمات مدرسانه برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی است.

کلاس های  آموزشی مدرسانه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شده و شیوه آموزشی در این  کلاس ها بر اساس استاندارد آموزشی کشور و متناسب با شرایط دانش آموز انتخاب می شوند. ما در مدرسانه سعی می کنیم آموزش ریاضی برای دانش آموزان از یک فرآیند ذهنی خسته کننده به آموزشی لذتبخش و هیجان انگیز تبدیل شود، با مدرسانه مطمئنا ریاضی درس محبوب فرزند شما در سال های آینده خواهد بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_image image=”9438″ size=”full” align=”center” style=”circle” animate=”afc”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator][vc_btn title=”چرا معلمین مدرسانه بهترین معلمان تهران هستند؟” color=”peacoc” align=”center” css_animation=”bounceInUp” link=”url:https%3A%2F%2Fmodaresane.ir%2F%25da%2586%25d8%25b1%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25b9%25d9%2584%25d9%2585-%25d9%2587%25d8%25a7%25db%258c-%25d9%2585%25d8%25af%25d8%25b1%25d8%25b3%25d8%25a7%25d9%2586%25d9%2587-%25d8%25a7%25d8%25b2-%25d8%25a8%25d9%2587%25d8%25aa%25d8%25b1%25db%258c%25d9%2586-%25d9%2585%25d8%25b9%25d9%2584%25d9%2585%25d8%25a7%25d9%2586-%25d8%25aa%2F”][/vc_column][/vc_row]

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.