ثبت نام

88904002 - 021

وحید سهرابی | تدریس خصوصی ریاضی

وحید سهرابی هستم لیسانس ریاضیات دارم و به مدت ۵ سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی به دانش آموزان متوسطه اول و دبیرستان هستم.

از نظر من خود معلم ریاضی باید اولا خود مبحث مورد تدریسش را کاملا درک و هضم کرده باشد و ثانیا از فن بیان و توانایی انتقال مطالب بالایی برخوردار باشد.

وحید سهرابی هستم لیسانس ریاضیات دارم و به مدت 5 سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی به دانش آموزان متوسطه اول و دبیرستان هستم.

معلم باید احساس نیاز در دانش آموز ایجاد کند، به این معنی که معلم باید به دانش آموز کاربرد مسائل مورد بحث را توضیح داده تا دانش آموز درک کند که کاربرد این قضیه خاص در دنیای واقعی چیست به همین دلیل بنده در وهله اول سعی بر توضیح کاربرد آن مسئله در دنیای واقعی دارم سپس با ذکر مثالهایی ملموس مسئله را بیشتر شرح داده و در مرحله ی بعد مسئله را بصورت کاملا دقیق و ریاضی وار برای دانش آموز توضیح داده و در نهایت با حل چند تمرین و شرکت دادن دانش آموز در حل تمرین مسئله را در ذهن او تثبیت میکنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.