ثبت نام

88904002 - 021

هزینه تدریس خصوصی ریاضی هفتم

قیمت تدریس خصوصی درس ریاضی پایه هفتم در تهران (متوسطه اول)

قیمت به ازای هر یک و نیم ساعت خصوصی منزل برای پایه هفتم ۱۴۵۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت تدریس خصوصی درس ریاضی پایه هفتم در تهران (متوسطه اول)

درس ریاضی یکی از مهمترین درس های دانش آموزان در مدرسه است به همین دلیل والدین همیشه نگران نمره مطلوب فرزندشان در این درس هستند

قیمت تدریس خصوصی ریاضی به غیر از پایه تحصیلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که بیشتر آنها به مهارت مدرس مربوط است و تعدادی هم به عوامل غیر درسی مثل دوری راه ، شب های امتحان و غیره

استاندارد سازی قیمت 

دقیقا” هدف مدرسانه در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی استاندارد سازی قیمت هاست ما با حذف ایاب و ذهاب ، دوری راه و یکسان سازی دبیران در بالاترین کیفیت تدریس، یک استاندارد اصولی برای قیمت را ارائه داده ایم.

برای مثال در هزینه تدریس خصوصی ریاضی هفتم مبلغی که تعیین شده فقط برای مهارت بالای تدریس دبیر و پشتیبانی منحصر به فرد مدرسانه است و جالب این که این قیمت به طور استاندارد برای کل شهر تهران تعیین شده که این خود نشان دهنده آن است که در مدرسانه استاندارد سازی قیمت به طور کاملا” اصولی طراحی شده است.

معلم هایی که در مدرسانه برای تدریس خصوصی ریاضی انتخاب می شوند باید حداقل پنج سال سابقه تدریس در پایه هفتم را داشته باشند و به کتاب درسی ریاضی هفتم مسلط باشند و همچنین مهارت بالایی در انتقال مفاهیم ریاضی داشته باشند و از فن بیان قوی بهره ببرند.

مهارت های برقراری ارتباط موثر با دانش آموزان

به غیر از این مهارت ها مدرسانه خودش مهارت هایی مانند رواشناسی آموزشی و روش تدریس را به معلمان آموزش می دهد.

درواقع به غیر از این که معلمان مدرسانه روش های تدریس خود را دارند،باید از نظام آموزشی مدرسانه که با نظام آموزشی آموزش و پرورش همگام است پیروی کنند.

زیرا پس از سالها تجربه ما دریافته ایم که همه دانش آموزان به یک روش ریاضی را یاد نمی گیرند و در آموزش تجربه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و ما هم برای عملکرد بهتر دبیران این تجربه را در قالب نظام آموزشی در اختیار معلمان خود قرار می دهیم.

معلمان مدرسانه می توانند مفاهیم یکسان کتاب های درسی را به روش های مختلف تدریس کنند تا هر نوع دانش آموزی بتواند ریاضی را یاد بگیرد.

ارتباط با والدین

از نظر ما برقراری ارتباط موثر با والدین یک مؤلفه اصلی هر معلم است.حتی در پایه های دبیرستان مثل دهم ، یازدهم و دوازدهم.

همه معلمان مدرسانه ملزم هستند پس از پایان هر جلسه یک گزارش کامل از عملکردی را که در منزل داشته اند را برای ما ارسال نمایند تا والدین از جزئیات کلاس و روند رشد تحصیلی فرزندشان آگاه باشند.

از نظر ما معلم مسئول حفظ نظم و انضباط دانش آموز در تدریس خصوصی منزل و همچنین انضباط خودش در روند تدریس است.

جمع بندی 

همان طور که در بالا گفته شد مدرسانه در همه موارد آموزشی بر روی اصول و استاندارد عمل می کند و قیمت هایی هم که برای تدریس خصوصی منزل تعیین شده است با توجه به مهارت تدریس دبیران و پشتیبانی فوق العاده این مجموعه بسیار معقول و به صرفه است

شما در سایت ریاضیانه می توانید به صورت آنلاین دبیر خود را انتخاب کرده و هزینه را پرداخت نماید و دبیر در کمتر از ۲ ساعت به آدرس اعلام شده از طرف شما ارسال شود. جهت رزرو دبیر از بنر زیر هدر سایت مدرسانه استفاده کنید.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.