ثبت نام

88904002 - 021

هدی درودی | معلم خصوصی شیمی دهم در منزل

هدی درودی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی کاربردی هستم و بیش از ۱۲ سال است که به تدریس خصوصی شیمی دوره دوم متوسطه و شیمی کنکور مشغول می باشم.

درس شیمی سال دهم از آنجا که یک منبع درسی جدید برای دانش آموزان در بدو ورود به دوره دوم متوسطه محسوب می شود حائز اهمیت است. در سالهای قبلی تحصیلی دانش آموزان برخی مباحث اولیه درس شیمی را در قالب درس علوم فرا گرفته اند و در سال دهم با یک کتاب درسی مستقل به نام شیمی روبرو می شوند.

شیمی سال دهم دارای سه فصل است که هر فصل به مفاهیم و مباحث مشخصی در علم شیمی می پردازد، باید بگویم دانش آموزانی که علاقمند به پذیرش در رشته های مهندسی و پزشکی هستند باید به مباحث درس شیمی بسیار مسلط باشند. بنابراین اهمیت این درس برای این دسته از دانش آموزان بیشتر خواهد بود.

هدی درودی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی کاربردی هستم و بیش از 12 سال است که به تدریس خصوصی شیمی دوره دوم متوسطه و شیمی کنکور مشغول می باشم.

طبق نظرسنجی ها اکثر دانش آموزان به درس شیمی ۱ یا همان شیمی سال دهم بسیار علاقمند هستند و آشنایی با این درس می تواند برای آنها جذاب و جالب باشد، به ویژه این که مباحث شیمی به محیط پیرامون دنیای ما می پردازد و این می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

من معتقدم شیوه تدریس معلم در این درس در ذهنیت و نگرش دانش آموز نسبت به درس شیمی بسیار تاثیرگذار است بنابراین بهتر است شیمی دهم را بسیار جدی بگیریم. به ویژه در مورد دانش آموزانی که قصد دارند در رشته های ریاضی و تجربی ادامه تحصیل دهند.

در صورتی که احساس می کنید در یادگیری مفاهیم دچار اشکال هستید و یا تعداد ساعات کلاس درسی برای یادگیری این درس کم است می توانید از معلم خصوصی استفاده کنید. یک معلم خصوصی کاربلد می تواند با شیوه های آموزشی متفاوت و بیان ساده تر مفاهیم شما را نسبت به یادگیری درس شیمی علاقمندتر سازد.

می توانید برای این که به نکات طبقه بندی شده و مهم هر درس دسترسی داشته باشید از کتاب های مکمل درسی استفاده کنید، این کتاب ها علاوه بر نکته بندی دروس نمونه سوالات خوبی در اختیار دانش آموز قرار می دهند که بتواند به خوبی با شکل سوالات هر مبحث درسی آشنا شود.

درس شیمی یک درس ترکیبی است به این معنا که هم مباحث تئوری دارد و هم مسائل تشریحی در برخی دروس وجود دارند، بنابراین شیوه صحیح مطالعه این دروس می تواند به دانش آموز کمک کند تا بهتر با این درس کنار آمده و عملکرد بهتری داشته باشد.

سعی کنید در زمان مطالعه درس شیمی تمرکز خوبی داشته باشید و حتما نکات مهم هر درس را برای خود یادداشت کنید و مطالعه منظم را فراموش نکنید، تنها در این صورت است که می توانید برای شب های امتحان به یک مرور کلی بسنده کرده و زمان زیادی را برای مطالعه دروسی که روی هم تلنبار شده اند صرف نخواهید کرد.

استفاده از معلم خصوصی شیمی دهم در منزل برای دانش آموزانی که در این درس به شدت ضعیف هستند توصیه می شود، ضمن این که برای سایر دانش آموزان نیز استفاده از یک معلم خصوصی به ویژه در ایام نزدیک امتحانات به منظور استفاده از تجربیات وی و راهنمایی های او می تواند مثمر ثمر باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.