ثبت نام

88904002 - 021

موفقیت و رشد درسی دانش آموز دانیال خالقی

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که از غذایی به خاطر ظاهر آن بدتان بیاید اما پس از امتحان کردن آن ، نظرتان کاملا”عوض شده باشد. برای خیلی از دانش آموزان با استعداد ، درس ریاضی به همین صورت است، ممکن است دانش آموزی به دلیل عدم آموزش درست یا باوری غلط ، به ریاضی علاقه نداشته باشد و از آن بترسد ، بدون این که متوجه شود که چقدر در درس ریاضی و یادگیری مطالب پیچیده استعداد دارد.

تعداد کمی از دانش آموز ها جرات این را دارند که به سمت ناشناخته ها بروند و چیزهای جدید را امتحان کنند و دل به دریا بزنند که خوشبختانه دانیال خالقی یکی از این دانش آموزر هاست. دانیال خالقی مثل خیلی از دانش آموز ها استعداد خوبی در یادگیری دارد اما به دلیل عوامل بیرونی به ریاضی علاقه نداشت ولی این موضوع هرگز اجازه نداد که جرات امتحان کردن چیز های جدید را نداشته باشد.دانیال توانست با پشتکار فراون در کمتر از دو ماه به نتایج مطلوبی برسد و استعداد خود را در یادگیری ریاضی نشان دهد.

ما به دانش آموزانی مثل دانیال خالقی که برای بهتر شدن تلاش می کنند و دست از هدفشان تا رسیدن به نتیجه مطلوب بر نمی دارند افتخار می کنیم و مطمئنیم که دانیال خالقی می تواند بسیار فراتر از آنچه که امروز در کارنامه اش می بینیم پیش برود و امیدواریم برای کسب افتخارات و موفقیت های تحصیلی بیشتر در کنار او باشیم. همچنین از خانواده محترم خالقی هم برای این که در این مدت ما را انتخاب نمودند تا در کنار فرزندشان باشیم متشکریم.

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که از غذایی به خاطر ظاهر آن بدتان بیاید اما پس از امتحان کردن آن ، نظرتان کاملا"عوض شده باشد. برای خیلی از دانش آموزان با استعداد ، درس ریاضی به همین صورت است، ممکن است دانش آموزی به دلیل عدم آموزش درست یا باوری غلط ، به ریاضی علاقه نداشته باشد و از آن بترسد ، بدون این که متوجه شود که چقدر در درس ریاضی و یادگیری مطالب پیچیده استعداد دارد.

 

نمره دانش آموز شاید به ما بگوید که او اکنون کجا ایستاده ، اما ما با آموزش درست و مفهومی می خواهیم بدانیم که او تا کجا پیش خواهد رفت زیرا ما بر این باوریم که موفقیت ما با موفقیت دانش آموز مشخص خواهد شد و ما زمانی احساس موفقیت خواهیم کرد که دانش آموز احساس موفقیت کند.

مدرسانه ، آینده را تصاحب کن

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.