ثبت نام

88904002 - 021

مهشید امامی | معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم در تهران

مهشید امامی هستم فارغ التحصیل رشته مدیریت با ۱۲ سال سابقه تدریس با عنوان معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم در تهران فعالیت دارد.

مهشید امامی هستم فارغ التحصیل رشته مدیریت با 12 سال سابقه تدریس با عنوان معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم در تهران فعالیت دارد.

در این مدت با مدرسه دولتی به عنوان معلم پایه چهارم ابتدایی فعالیت داشتم.

با فرهنگسراها و پژوهش سراهای مختلف تهران به صورت خصوصی تدریس می کردم در حال حاضر هم به دلیل اینکه معلم رسمی آموزش و پرورش هستند در مدرسه دولتی معلم پایه چهارم ابتدایی و بعد از ظهر ها نیز معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی فعالیت دارم.

از زمان دانشجویی شروع به تدریس ریاضی ابتدایی کردم و به دلیل علاقه ام به کودکان پایه های ابتدایی را تدریس کردم.

به مرور زمان در تدریس پایه چهارم ابتدایی با تجربه شدم همراه با اینکه جدیدترین متدهای روز دنیا را برای تدریس بهتر مطالعه می کردم.

من برای درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی در ابتدا روی داشتن دانش قوی تمرکز داشتم از نظر من بسیار مهم بود که من بتوانم ریاضی را از پایه به خوبی تدریس کنم.

بعد از اینکه حتی کتب درسی تغییر کرد و نظام آموزشی به صورت فعلی درآمد من تمام کتاب های کمک درسی و کتاب اصلی ریاضی چهارم ابتدایی را با دقت مطالعه کردم و شروع به استخراج مثال های متفاوت و تمرین های متفاوت از آسان به سخت برای دانش‌آموزان چهارم ابتدایی کردم.

استخراج مثال ها تمرین ها برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار بود زیرا دانش آموزان از لحاظ سطح درسی با یکدیگر متفاوت هستند.

بعد از آن شروع به مطالعه رفتارهای کودکان در نسل جدید کردم زیرا می خواستم که ارتباط بسیار قوی با شاگردانم برقرار می کنم.

از نظر من دانش آموزان ابتدایی باید بتوانند به صورت عملی و با شکل ریاضی را یاد بگیرند.

مثال های کاربردی نیز در یادگیری دانش آموزان تاثیر بسیار زیادی دارد.

از نظر من معلم ریاضی پایه چهارم به دلیل اینکه پایه چهارم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است باید هوشیاری کامل نسبت به روند تغییرات آموزشی و اخلاق و خصوصیات دانش آموزان جهت ارتباط بهتر را داشته باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.