ثبت نام

88904002 - 021

مهسا ایرانی | تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی در منزل

اینجانب مهسا ایرانی با سابقه ۱۰ ساله در تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی در منزل فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر با مدرک کارشناسی ارشد هستم.

بنده تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی را از سال ۸۷ در تهران آغاز کردم و هم با آموزشگاه فعالیت داشته و هم در منزل به صورت شخصی مشغول به تدریس خصوصی بودم.

اینجانب مهسا ایرانی با سابقه ۱۰ ساله در تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی در منزل فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر با مدرک کارشناسی ارشد هستم.

من به عنوان معلم خصوصی دبستان توانایی خوبی در شناخت دانش آموزان چهارم ابتدایی دارم و دوره های برقراری ارتباط خوب با کودکان را گذرانده ام بعد از این که دانش آموزم را در اولین جلسه تدریس خصوصی شناختم بر اساس تجربه ای که دارند از میتود تدریسی که مناسب شخصیت دانش آموزان به صورت خلاقانه استفاده می کند به گونه ای که بتوانم علاوه بر تقدیم درس به دانش آموز او را با متلب درسی درگیر کند و سعی می کنم با استفاده از مثال های کاربردی دانش آموز را به ریاضی علاقه مند کنم و به او انگیزه لازم برای شروع جلسه بعدی به او بدهم.

در طی این مدتی که مشغول به تدریس خصوصی چهارم دبستان هستم نمی توان از یک روش برای همه دانش آموزان استفاده کرد و دقیقا متناسب با هر کلاس و دانش آموز آن کلاس نیاز به خلاقیت متفاوتی دارد هرچند که پایه های تدریس در یک مقطع معمولا ثابت می باشد.

متدی که من در تدریس درس ریاضی چهارم ابتدایی در منزل استفاده می کنم بسیار خاص است و علاوه بر تفهیم و یادگیری کامل او را به ریاضی علاقه مند می کند.

به طور کلی بنده توانایی خوبی در برقراری ارتباط با دانش آموزان دارم از مثال های عامیانه و جالب برای تفهیم بهتر آنها استفاده می کنم و معمولا دانش‌آموزانی که تقویتی هستند و پایه آن ها در ریاضی ضعیف است از شکل ها و نمودارهای مختلف برای درک بهتر آنها در درس ریاضی استفاده می‌کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.