ثبت نام

88904002 - 021

مهران شایسته، معلم خصوصی فیزیک دوازدهم

من مهران شایسته هستم، معلم خصوصی فیزیک دوازدهم، دارای مدرک کارشناسی فیزیک از دانشگاه تهران، بیش از ۵  سال است که به تدریس فیزیک مشغول هستم و عمده ترین شاگردانم را دانش آموزان سال دوازدهم تشکیل می دهند.

شاید مهمترین دلیلی که دانش آموزان کلاس دوازدهم برای درس مهمی مثل فیزیک به یک معلم خصوصی احتیاج پیدا میکنند تلاش برای کسب نمره عالی در امتحان نهایی و در پی آن کنکور است.

سرفصل های درسی فیزیک دوازدهم بیشتر به بیان مباحث دینامیک و مکانیک می پردازد، این مباحث بسیار مفهومی بوده و یادگیری آنها نیازمند تمرکز و مهارت حل مسئله است. اکثر دانش آموزان فکر میکنند که بهترین روش برای موفقیت در فیزیک دوازدهم حلفظ کردن فرمول های آن است در حالی که من فکر می کنم یادگیری مفاهیم می تواند به شما کمک کند تا در حل مسئله موفق تر عمل کنید.

هرچه حل تمرین مباحث با شیوه های طراحی سوال گوناگون، بیشتر باشد، دانش آموز به مبحث تدریس شده بیشتر مسلط می شود، نباید فراموش کرد که تمرین و تلاش می تواند نتیجه بسیار خوبی در پی داشته باشد.

من مهران شایسته هستم، معلم خصوصی فیزیک دوازدهم، دارای مدرک کارشناسی فیزیک از دانشگاه تهران، بیش از 5  سال است که به تدریس فیزیک مشغول هستم و عمده ترین شاگردانم را دانش آموزان سال دوازدهم تشکیل می دهند.

من در کلاس های خصوصی از شیوه تدریس و تشریح مفاهیم و در پی آن حل مثال های گوناگون استفاده می کنم، سپس سوالات بسیاری را به عنوان تمرین در منزل در اختیار دانش آموز میگذارم و در جلسه بعدی کلاس خصوصی ابتدا با رفع اشکال و بررسی جواب سوالات ذهنیت دانش آموز را در مورد دروس قبلی به آرامش رسانده و با دقت و تمرکز بیشتری به تدریس مفاهیم جدید می پردازیم.

من فکر میکنم استفاده از کلاس های خصوصی با شیوه شب امتحانی نمی تواند برای درس مهم و پر مبحثی همچون فیزیک موثر باشد، اگر میخواهید در این درس موفق باشید بهتر است با یک برنامه دقیق و منظم از کلاس های خصوصی هفتگی استفاده کنید، باید این نکته را نیز یادآور شوم که استفاده از معلم خصوصی فقط مختص دانش آموزان ضعیف نیست بلکه دانش آموزان متوسط و حتی ممتاز نیز می توانند با استفاده از مزایای کلاس خصوصی نقاط قوت و ضعف خود را در یادگیری متوجه شده و عملکرد بی عیب و نقصی در امتحان و کنکور داشته باشند.

در کلاس های مربوط به فیزیک دوازدهم من سعی میکنم با بیان نکات بسیار مهم از هر مبحث دانش آموز را برای شرکت در امتحان نهایی آماده کنم، به این ترتیب می توان با یک مرور کلی در شب امتحان نمره خوبی کسب کرد.

ارائه نکات تستی و روش های تست زنی نیز می تواند برای دانش آموزان در کلاس های خصوصی جذابیت داشته باشد، این امر همچنین کاهش استرس ناشی از عدم موفقیت در تست زنی را از بین برده و آرامش روانی برای دانش آموز به همراه خواهد داشت.

بنابراین توصیه میکنم که دانش آموزان سال دوازدهمی به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در امتحان و کنکور از یک برنامه ریزی دقیق و شیوه تدریس اصولی بهره مند شوند. استفاده از یک معلم خصوصی با مهارت و تجربه بالا تنها گزینه برای موفقیت در این امر است.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.