ثبت نام

88904002 - 021

مهراب خداوردی | تدریس خصوصی مدارهای الکتریکی

مهراب خداوردی هستم متولد ۶۱ از سال ۸۵ که فارغ التحصیل شدم مشغول به تدریس خصوصی مدارهای الکتریکی می باشم زیرا مدرک تحصیلی بنده نیز فوق لیسانس مهندسی برق قدرت ماشین های الکتریکی می باشد.

مهراب خداوردی هستم متولد 61 از سال 85 که فارغ التحصیل شدم مشغول به تدریس خصوصی مدارهای الکتریکی می باشم زیرا مدرک تحصیلی بنده نیز فوق لیسانس مهندسی برق قدرت ماشین های الکتریکی می باشد.

از سوابق تدریس بنده می‌توان به تدریس خصوصی مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ماشین های الکتریکی ریاضیات مهندسی حل تمرین های درس ماشین های الکتریکی حل تمرین های ریاضیات عمومی ۱ و ۲ و پنج سال تدریس خصوصی ریاضی دانش‌آموزان رشته ریاضی و تجربی و همچنین تدریس فیزیک در دبیرستان نمونه دولتی امام جعفر صادق و ۲ سال تدریس ریاضی در مدرسه شبانه روزی در مقطع دبیرستان و همچنین تدریس خصوصی ریاضی در اموزشگاه های تهران اشاره کرد.

من به دلیل اینکه تجربه تدریس در مدرسه شبانه روزی را دارم میتوانم به خوبی دانش‌آموزان را جذب خودم بکنم و از فن بیان خوبی در تدریس مدارهای الکتریکی یا هر درسی که مربوط به مهندسی برق قدرت می شود برخوردارم به دلیل اینکه بنده مهندسی برق را به خوبی فهمیدم و آن را یاد گرفتم می‌توانم به دانشجویان به خوبی آن را تفهیم کنم و مهمتر اینکه می‌توانم ایرادهای پایه‌ای دانش آموزان دبیرستان و یا حتی دانشجویان را در هنگام تدریس پیدا کنم مخصوصاً این کار را در حین حل مسئله و در کلاس متوجه می‌شوند بابا دادن تمرین های پله ای از آسان به سخت و با حوصله ای که دارم میتوانم بعد از چند جلسه این مطالب را به آنها تفهیم کنم.

به دلیل اینکه بنده در ساعاتی از روز نیست در آزمایشگاه مربوط به مهندسی برق و قدرت فعالیت می‌کنم در هنگام تدریس می توانم از مثال های عینی خوبی و همچنین کاربرد آن به دانش آموزان بیان کند و این باعث تفهیم هرچه بهتر مطالب مدارهای الکتریکی و یا ریاضیات مهندسی می‌شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.