ثبت نام

88904002 - 021

مهتاب جمشیدی | معلم تقویتی شیمی در تهران

اینجانب مهتاب جمشیدی با مدرک فوق لیسانس معلم شیمی دهم و یازدهم در تهران هستم.

در سال ۹۰ شروع به تدریس شیمی در پایه های مختلف دبیرستان کردم و از همان زمان با مدرسه های غیر دولتی و آموزشگاه های مختلف به طور تمام وقت همکاری دارم.

رشته تحصیلی من هم شیمی است و از همان دوران دانشجویی به اقوام و دوستان شیمی را آموزش می دادم اما بعد از گذشت یک سال به طور حرفه‌ای وارد تدریس خصوصی شیمی شدم که توانستم در سطح های مختلف از جمله تقویتی و پیشرفته شیمی را تدریس کنم.

اینجانب مهتاب جمشیدی با مدرک فوق لیسانس معلم شیمی دهم و یازدهم در تهران هستم.

روش هایی که من در تدریس به کار می برم با توجه به دانش آموز و سطحی که ارائه می‌کنم متفاوت است یعنی در تدریس شیمی در سطح تقویتی روش های کاملا متفاوتی را نسبت به سطح پیشرفته و یا امتحانات خاص به کار می برم.

دانش‌آموزان هم از لحاظ انگیزه یادگیری و هم از لحاظ پایه تحصیلی با هم تفاوت های بسیار زیادی دارند اما اگر معلم بتواند روش مناسب هر دانش آموز را در یادگیری و یاددهی پیدا کند قطعاً می‌تواند باعث علاقه دانش آموز به درس شود.

در تدریس من بسیار پرکار و با حوصله هستم و با روش هایی که ارائه می دهند باعث می شوند که مطالب درسی شیمی به مدت طولانی در ذهن دانش آموز بماند.

در شروع تدریس در مورد موضوع مورد بحث صحبت‌های مقدماتی می‌کنم و در واقع در علم شیمی به دانش آموزان توضیح می دهم که چه پیشرفتهای جدیدی در رابطه با مبحث درسی مورد نظر اتفاق افتاده و همین موضوع باعث می شود که دانش آموزان با علاقه اولیه خوبی به مطالب درسی گوش دهند و این توضیحات اولیه درسی شامل اینکه چگونه در ادامه می خواهم تدریس کنم هم می شود و همیشه بخشی از کتاب های کمک درسی دانش آموزان را نیز در کلاس حل می‌کنم.

من معتقدم که اگر دانش آموز به اندازه کافی در کلاس با معلم همکاری داشته باشد اشتیاق معلم روی دانش آموز تاثیر گذار است و باعث می‌شود که معلم بتواند به وسیله خود دانش آموز مطالب درسی را تکرار کند و بایک جزوه خوب و حساب شده می توان مباحث را به خوبی برای دانش‌آموزان توضیح داد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.