ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی هفتم در تهران | الهام مهتابی

من الهام مهتابی هستم معلم ریاضی هفتم در تهران با مدرک کارشناسی ارشد ریاضی ۷ سال است که در تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می کنم از جمله فعالیت های بنده در این ۷ سال تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران تدریس خصوصی ریاضی هشتم در کرج و معلم ریاضی مدرسه دولتی متوسطه اول (هفتم)در تهران و تدریس خصوصی ریاضی هفتم در منزل (راهنمایی سابق) در منزل بوده است.

من الهام مهتابی هستم معلم ریاضی هفتم در تهران با مدرک کارشناسی ارشد ریاضی 7 سال است که در تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می کنم از جمله فعالیت های بنده در این 7 سال تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران تدریس خصوصی ریاضی هشتم در کرج و معلم ریاضی مدرسه دولتی متوسطه اول (هفتم)در تهران و تدریس خصوصی ریاضی هفتم در منزل (راهنمایی سابق) در منزل بوده است.

من مطالب ریاضی را در تدریس خصوصی و در کلاس بسیار ساده و روان بیان می کنم به طوری که دانش آموز به این باور برسد که ریاضی سخت نیست به نظر بنده بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی ارائه مثال های متنوع است تا جایی که مطلب برای دانش آموز جا بیافتد و همینطور بهتر است معلم از زبان تصویر و اشکال برای مباحث هندسی ریاضی استفاده کند.

روش بنده به عنوان معلم ریاضی هفتم این گونه است که ابتدا به صورت ریشه ای و همراه با دلیل و برهان مفاهیم رو توضیح میدهم تا جایی برای ابهام باقی نماند و بعد از مثال های ابتدایی شروع میکنم و کم کم تمام مدل هایی که میتوان از آن مبحث ریاضی در قالب مثال آورد را برای دانش آموزان بیان میکنم و توضیح میدهم تا کاملا مطلب جا بیافتد.

من در حال حاضر روی مباحث ریاضی هفتم تسلط بیشتری دارم و به همین دلیل تمرکز اصلی ام در تدریس روی ریاضی هفتم است تمرین های زیادی را از این پایه برای دانش آموزان حل می کنم و با کمک های به موقع انگیزه های خیلی خوبی برای درس خواندن به آنها می دهم و دانش آموز را درگیر روند تدریس می کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.