ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی نهم | سمیه گل محمدی

اینجانب سمیه گل محمدی معلم ریاضی نهم هستم در سال ۹۰ با مدرک فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه امیرکبیر فارغ التحصیل شدم.

دو سال هم در مدرسه دولتی نرجس به طور رسمی معلم ریاضی نهم بودم و همچنین در این ۷ سال تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم و هشتم و هفتم که راهنمایی سابق بودند را انجام داده ام.

اینجانب سمیه گل محمدی معلم ریاضی نهم هستم در سال 90 با مدرک فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه امیرکبیر فارغ التحصیل شدم.

من در کلاس تقویتی و گروهی نهم روی علاقه دانش آموزان به ریاضی تمرکز دارم و سعی می کنم نگاه دانش آموزان را به ریاضی تغییر بدم.

در تدریس ریاضی نهم ساده کردن مسئله های پیچیده بسیار اهمیت داره و یک معلم ریاضی باید بتونه به دانش آموزان در کلاس انگیزه بده.

معمولا” سطح دانش آموزان در کلاس با هم متفاوته و هر کدام اخلاق های خاص خود را دارند و در این مدتی که من معلم ریاضی هستم زبان هر دانش آموز را در کلاس یاد می گیرم و به زبان او درس می دهم.

من در تدریس ریاضی بسیار پر انرژی و خوش اخلاق هستم و مفاهیم ریاضی را در قالب داستان یا مثال های عینی بیان می کنم در طرح درس ریاضی نهم یک دسته بندی جامع دارم و در ایام امتحان اعتماد به نفس دانش آموزان را بالا می برم.

در تدریس خصوصی هم مثال های متنوعی برای دانش آموز حل می کنم و تمرین های طبقه بندی شده ازآسان به سخت به دانش آموزان می دهم تا یادبگیرند خودشان به تنهایی تمریناتشان را حل کنند.

به نظر معلم ریاضی باید همیشه یک جزوه کامل داشته باشه و به دانش آموزان هم جزوه بگه اما بهتره بعد از فهمیدن در کلاس جزوه ارائه بشه و کلاس حالت تقلیدی و کپی نباشه.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.