ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی دوازدهم

محمد حسین صالح آبادی فومنی هستم معلم ریاضی دوازدهم البته با عنوان دوره جدید نظام آموزشی قبل از این دوره هم در سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی تدریس داشتم مدرک کارشناسی ارشد ریاضی دارم و جمعا” به مدت ۷ سال است که معلم ریاضی هستم.

محمد حسین صالح آبادی فومنی هستم معلم ریاضی دوازدهم البته با عنوان دوره جدید نظام آموزشی قبل از این دوره هم در سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی تدریس داشتم مدرک کارشناسی ارشد ریاضی دارم و جمعا" به مدت 7 سال است که معلم ریاضی هستم.

در حال حاضر در حال مطالعه انواع متد های تدریس ریاضی دوازدهم هستم تا در آخر سال تحصیلی تسلط بیشتری بر مباحث ریاضی دوازدهم داشته باشم.

من در تدریس ریاضی فن بیان خوبی دارم و مطالب ریاضی را خیلی ساده به دانش آموزان توضیح می دهم در پایه دوزادهم و یا کلا” متوسطه دوم خیلی مهم است که معلم ریاضی تسلط کاملی روی مبحث درسی برای بیان مثال های عینی و حل انواع نمونه سوالات ریاضی از آسان به سخت داشته باشد زیرا دانش آموزان دوازدهم با حل تمرین های زیاد می توانند بر موضوعات درسی مسلط شوند و هرچه در این موضوع پیشرفت بیشتری کنند در دانشگاه نیز کارشان آسان تر خواهد شد.

روش من در تدریس ریاضی تکرار و تمرین زیاد است و از نظر من بهترین روش برای فهم و تثبیت ریاضی تمرین کردن و حل کردن مسائل متنوع در هر مبحث است.

من در حل تمرین های ریاضی بسیار صبورم و سعی می کنم ذهن دانش آموز را با ریاضی درگیر کنم و ضمن این که کلاس ریاضی های بنده پر انرژی و با نشاط است تا بتوانم برای دانش آموزان انگیزه ایجاد کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.