ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی دهم

یاشار میرباقری هستم با مدرک فوق لیسانس برق قدرت معلم ریاضی دهم از سال ۹۲ در حال تدریس دروس دبیرستان هستم و با تغییر نظام آموزشی ، دهم و یازدهم را تدریس می کنم.

یاشار میرباقری هستم با مدرک فوق لیسانس برق قدرت معلم ریاضی دهم از سال 92 در حال تدریس دروس دبیرستان هستم و با تغییر نظام آموزشی ، دهم و یازدهم را تدریس می کنم.

در دو مدرسه غیر انتفاعی هم معلم ریاضی دهم هستم و به صورت خصوصی هم روی پایه دهم تمرکز دارم.

با دو موسسه آموزشی هم همکاری داشتم و بیشتر اوقات در حال مطالعه متد های تدریس ریاضی دهم هستم.

من به عنوان یک معلم ریاضی دهم معتقدم دقایق ابتدایی شروع تدریس بسیار مهم است دبیر حتما” باید برای شروع تدریس مقدمه و برنامه داشته باشد باید سرفصل و همچنین طرح درس جلسه به جلسه داشته باشد زیرا دبیری که بدون برنامه وارد کلاس ریاضی می شود جزء این که وقت دانش آموز را هدر دهد کار دیگری انجام نخواهد داد.

من در تدریس ریاضی دهم برای هر درسی یک مثال عینی و کاربرد ریاضی آن را پیدا کرده ام و در کلاس حتما” از آنها استفاده می کنم تا مطلب برای دانش آموز کاملا” جا بیوفتد.

مهمترین قسمت تدریس بنده در ریاضی دهم پایان درس و جمع بندی است که مهمترین نکات کلیدی خلاصه بیان شده است و دانش آموز به دید کلی از درس خواهد رسید.

در تمرین های منزل هم تمرکز کافی دارم و تمرین ها را به دقت و با برنامه ریزی قبلی آماده می کنم و همچنین در جلسات بعدی من تمرین ها را برای جلوگیری از ابهامات دانش آموزان کنترل می کنم از نظر من معلم ریاضی باید پیوسته مطالعه داشته باشد و دائما” دانش آموز خود را چک کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.