ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی یازدهم با تجربه بالا | محدثه شریفی نیا

محدثه شریفی نیا هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، سابقه ۱۴ سال تدریس خصوصی ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی را در کارنامه کاری ام دارم، طراح سوالات ریاضی تیزهوشان و کنکور در یکی از موسسات آموزشی معتبر در تهران هستم.

محدثه شریفی نیا هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، سابقه 14 سال تدریس خصوصی ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی را در کارنامه کاری ام دارم، طراح سوالات ریاضی تیزهوشان و کنکور در یکی از موسسات آموزشی معتبر در تهران هستم.

درس ریاضی اگرچه درس خیلی محبوبی در بین دانش آموزان نیست اما نمی توان از نقش کاربردی آن در زندگی روزمره غافل بود، این مسئله به ویژه برای کسانی که قصد ادامه تحصیلی در مقاطع بالاتر تحصیلی در رشته های مهندسی و امثال آن دارند بسیار پررنگ تر خواهد بود. به همین دلیل است که می توان ادعاد کرد کسانی که در دوره آموزشی پیش از دانشگاه در درس ریاضیات قوی هستند، در دوران تحصیل دانشگاهی نیز مسیر هموارتری پیش رو دارند.

یکی از پایه های مهم آموزشی، پایه یازدهم در دوره دوم متوسطه است. ریاضیات این پایه تحصیلی برای دانش آموزان از آن جهت حائز اهمیت است که از منابع اصلی سوالات کنکور خواهد بود، بنابراین بهتر است که دانش آموزان به مباحث درسی ریاضی یازدهم کاملا مسلط باشند.

بسیاری از والدین احساس می کنند که با استخدام معلم خصوصی برای درس ریاضی می توانند مشکل فرزندان خود را در یادگیری این درس حل کنند. اما من به عنوان یک معلم خصوصی با تجربه بالا باید بگویم این مسئله به تنهایی کافی نیست.

تسلط به ریاضیات به ویژه در مقاطع بالای تحصیلی فاکتورهای زیادی دارد، مهمترین فاکتور انگیزه دانش آموز و داشتن اعتماد به نفس کافی برای یادگیری این درس است که متاسفانه اکثر دانش آموزان با یک ذهنیت منفی و پیش زمینه غلط احساس می کنند یادگیری این درس کار بسیار دشواری است در حالی که ریاضی نیز مانند دیگر دروس در صورت درک صحیح مفاهیم می تواند کاملا آسان و جذاب باشد.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای تسلط به ریاضیات، تجربه و علم بالای معلم ریاضی و همچنین قدرت بیان و توانایی انتقال دانش و مهارت به دانش آموزان است، بنابراین دانش آموزی که در طول سال تحصیلی و در کلاس های درس نمی تواند به خوبی با ریاضیات ارتباط برقرار کند نیازمند یک معلم کاملا با تجربه و دارای فن بیان قوی است تا بتواند مفاهیم را به خوبی و با زبان ساده برای دانش آموز شرح دهد.

از آنجایی که ریاضیات یک درس با ویژگی پیوسته بودن مطالب است، نیازمند پیش نیازهایی برای آموزش مباحث جدید خواهد بود، بنابراین دانش آموزی که پایه تحصیلی ضعیفی دارند مطمئنا در یادگیری مباحث جدیدتر و پیچیده تر دچار مشکل خواهند بود. من همیشه با توجه به میزان اطلاعات شاگردانم در کلاس های خصوصی ساعاتی را به مرور مطالب پیش نیاز اختصاص می دهم، بنابراین می توان نتیجه گرفت برای رسیدن به موفقیت در یادگیری ریاضیات بهتر است یک برنامه ریزی دقیق و مداوم وجود داشته باشد تا دانش آموز فرصت کافی برای یادگیری و تقویت نقاط ضعف خود داشته باشد. استفاده از کلاس های تقویتی صرفا برای شب های امتحان و کسب نمره قبولی اشتباهی است که بسیاری از والدین مرتکب می شوند اما باید بگویم این روش شاید موفقیتی زودگذر به همراه داشته باشد اما مطمئنا در سال های بالاتر دانش آموز با مشکلات مشابهی روبه رو خواهد شد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.