ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی چهارم | افشین شایسته

من افشین شایسته هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضیات محض و بیش از ۱۰ سال است که به عنوان معلم خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی مشغول به کار هستم. ۴ سال است که به صورت تخصصی به تدریس ریاضیات مقطع ابتدایی مشغول هستم.

یادگیری ریاضیات یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها و دانش آموزان است. اگرچه به نظر می رسد که آموختن یا آموزش دادن مفاهیم ریاضی کار مشکلی باشد، اما من فکر میکنم که در صورت استفاده از شیوه های استاندارد تدریس و همچنین بهره مندی از اصول مطالعه و برنامه ریزی صحیح می تواند راهکار مناسبی برای چالش یادگیری ریاضیات باشد.

من افشین شایسته هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضیات محض و بیش از 10 سال است که به عنوان معلم خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی مشغول به کار هستم. 4 سال است که به صورت تخصصی به تدریس ریاضیات مقطع ابتدایی مشغول هستم.

مسائل مختلفی از جمله نداشتن تمرکز لازم در کلاس، نیاز به تکرار مفاهیم و همچنین بهره مند نبودن دانش آموز از شیوه های صحیح آموزشی از جمله مواردی است که باعث می شود دانش آموز در یادگیری ریاضیات با مشکل مواجه شود. در این صورت است که بهتر است والدین اقدام به ثبت نام دانش آموز در کلاس های تقویتی و یا استفاده از معلم خصوصی کنند.

آموزش ریاضیات در مقطع ابتدایی نیاز به تجربه و تبحر کافی دارد و مدرس باید قدرت انتقال بالایی برای آموزش مفاهیم  ابتدایی به دانش آموزان باشد. به همین دلیل است که اگر دانش آموزی نتواند در مقطع ابتدایی با ریاضیات ارتباط موثری داشته باشد، این ضعف تا پایان زمان تحصیل با او همراه خواهد بود، چرا که ریاضیات یک درس کاملا زنجیره وار است که اکثر مفاهیم و مباحث آن با یکدیگر مربوط بوده و یادگیری یکی مستلزم دانستن دیگری است.

پایه چهارم ابتدایی نقطه عطف یادگیری ریاضیات در دوره دبستان است. در این پایه دانش آموز با مباحث بسیار مهم و ابتدایی ریاضیات آشنا می شود و تقریبا با مفاهیمی که در سه سال قبل آموخته است کمی متفاوت و البته پیچیده تر خواهد بود، به همین دلیل ممکن است دانش آموز در یادگیری این مباحث پیچیده کمی سردرگم شود. به عقیده من تنها راه مقابله با  عدم یادگیری یا مشکل در یادگیری دانش آموز در ریاضی سال چهارم اولا شیوه های آموزشی درست و تکرار مداوم مباحث مهم است و ثانیا دانش آموز باید به صورت برنامه ریزی شده و منظم اقدام به حل تمرین های مربوط به هر درس کند.

اگر دانش آموزش شیوه های صحیح مطالعه ریاضیات را بداند و از طرفی به روش های استاندارد مباحث و مفاهیم ریاضی را بیاموزد، در صورتی که تمرین و تکرار مناسب همراه مطالعه داشته باشد مطمئنا نه تنها ریاضی درس مشکلی برای او نخواهد بود بلکه مطمئنا نمرات درخشانی در این درس خواهد داشت.

استفاده از یک معلم خصوصی با تجربه به همراه یک برنامه ریزی دقیق و منظم که مدام مورد پیگیری قرار میگیرد و همچنین  ارزیابی متناوب دانش آموز به منظور کشف نقاط ضعف و قدرت  او در یادگیری و البته تلاش و پشتکار بی وقفه دانش آموز برای یادگیری میتواند مسیر موفقیت او در یادگیری ریاضیات را به شکل چشمگیری هموار کند. بنابراین توصیه میکنم که در انتخاب معلم خصوصی ریاضیات نهایت دقت را داشته باشید به ویژه اگر فرزند شما دانش آموز دوره ابتدایی باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.