ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی هشتم در تهران

لیلا قمی نژاد هستم معلم خصوصی ریاضی هشتم در تهران

از سوابق تدریس بنده می توان به تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل ، تدریس ریاضی هشتم در مدرسه دولتی و غیر دولتی ، معلم برتر آموزشگاه های تدریس خصوصی ریاضی در تهران ، مشاور و برنامه ریزی تحصیلی هشتم اشاره کرد.

لیلا قمی نژاد هستم معلم خصوصی ریاضی هشتم در تهران

من در تدریس خصوصی ریاضی از روش فعال استفاده می کنم در این روش بر خلاف سایر روش های متداول ریاضی؛دانش آموز در امر یادگیری شرکت فعال دارد،با مسائل مواجه می شود راجع به آن ها فکر می کند و با راهنمایی معلم به حل آن ها می پردازد و در اثر کارهای آموزشی خودش به مفاهیم پی می برد در این صورت است که دانش آموز به مساله ها علاقه مند می شود.

در کلاس ریاضی هم پر انرژی هستم و با شوخ طبعی کلاس را می گردانم تا خشکی ریاضیات کاملا” از بین ببرد.

من در تدریس ریاضی همراه دانش آموز هستم تا مطلب را یاد بگیرد و تا زمانی که مطلب را نفهمیده است از مطلب عبور نخواهم کرد و سعی می کنم با مثال های بهتر و ساده تر مطلب را بهتر توضیح دهم تا دانش آموز کاملا” متوجه مبحث درسی شود.

به طور کلی من در ابتدا برسی می کنم که دانش آموز به چه طریقی یاد می گیرد و با چه روشی در خاطر او بهتر می ماند و بعد از آن با روش های مربوط به یادگیری دانش آموز تدریس می کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.