ثبت نام

88904002 - 021

معلم تقویتی علوم هفتم در تهران | اعظم مرادی

اعظم مرادی هستم معلم تقویتی علوم هفتم در تهران، دارای مدرک کارشناسی شیمی از دانشگاه تربیت مدرس هستم و ۱۰ سال سابقه تدریس درس علوم در پایه های مختلف تحصیلی دارم، بیش از ۵ سال است که به تدریس خصوصی درس علوم مشغول هستم و در این زمینه تجربه لازم و کافی را دارم.

اگرچه بسیاری از والدین درس علوم را صرفا یک درس حفظی می دانند و به اندازه دیگر دروس مثل ریاضی یا زبان انگلیسی برای آن اهمیت قائل نمی شوند، اما باید بگویم این درس به ویژه برای دانش آموزانی که در آینده قصد ادامه تحصیل در رشته های ریاضی یا تجربی را دارند، اهمیت دارد.

اعظم مرادی هستم معلم تقویتی علوم هفتم در تهران، دارای مدرک کارشناسی شیمی از دانشگاه تربیت مدرس هستم و 10 سال سابقه تدریس درس علوم در پایه های مختلف تحصیلی دارم، بیش از 5 سال است که به تدریس خصوصی درس علوم مشغول هستم و در این زمینه تجربه لازم و کافی را دارم.

درس علوم در واقع پایه اصلی دروسی مثل شیمی، فیزیک و زیست شناسی در دوره دوم متوسطه است، بنابراین نباید به آن صرفا به عنوان یک درس حفظی نگاه کرد، بلکه باید سعی کرد تا مفاهیم موجود در کتب درسی علوم را به خوبی درک کرده و آنها را به خاطر سپرد، ضمن این که قوانین کاربردی و شناخت مفاهیم موجود در علوم در زندگی روزمره نیز مورد نیاز افرادی واقع می شود که حتی قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را ندارند.

من به عنوان معلم علوم همیشه سعی کرده ام که شاگردانم به جای حفظ کردن مطالب آنها را کاملا درک کنند، بنابراین مهمترین شیوه تدریس من استفاده از آزمایشات ساده و کاربردی و همچنین ارائه مثال های ملموس از دنیای پیرامون دانش آموز است، چرا که دانش آموز برای درک مطالب باید بتواند شواهد موضوعات را به شکل عینی دیده و یا قادر به درک مفاهیم در ذهن خود باشد، در غیر این صورت صرفا حفظ کردن چندین خط از اصطلاحات و مفاهیمی که هیچ ذهنیتی نسبت به آن نداشته باشیم هیچ کاربردی در زندگی ما نخواهد داشت.

بنابراین در کلاس های تقویتی علوم من در اولین گام سعی می کنم که والدین و دانش آموز اهمیت یادگیری درس علوم را به خوبی درک کند و وقت و انرژی لازم برای یادگیری آن را در نظر داشته باشد، چرا که این مسئله به یادگیری مفاهیم کاربردی دروس مهمتر در سال های بالاتر تحصیلی منجر خواهد شد و نفع این شیوه یادگیری به شکل بلندمدت قابل درک خواهد بود.

بهترین راه برای شناخت طراحی سوال های گوناگون، استفاده از نمونه سوالات امتحانی سال های پیش است. به این ترتیب دانش آموز می تواند نکات مهم تمام دروس را با توجه به تکرار سوالات در امتحانات دریافته و روی یادگیری آنها تمرکز کند.

از آنجایی که بیشتر مباحث درس علوم تئوری است، بهتر است که دانش آموز با تمرکز و دقت کافی مطالعه این درس را در برنامه قرار دهد، باز هم تاکید می کنم که درک کامل مفاهیم علوم نسبت به حفظ کردن مطالب از اولویت و اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین ایجاد یک محیط امن و آرام برای یادگیری درس علوم از جمله امکاناتی است که خانواده باید برای دانش آموز فراهم کند. استفاده از معلم خصوصی به عنوان راهنما و کمک برای یادگیری بهتر می تواند مورد دیگری باشد که خانواده آن را برای دانش آموز فراهم می کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.