ثبت نام

88904002 - 021

معلم تقویتی ریاضی پایه دهم در منزل | سینا کاظمی

من سینا کاظمی هستم، مدرس خصوصی ریاضیات در تهران، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و ۱۰ سال سابقه تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی دارم که از این مدت ۵ سال آن سابقه فعالیت به عنوان معلم تقویتی ریاضی پایه دهم در منزل است.

ریاضیات برای من همیشه درس شیرینی بوده است و از همان زمان کودکی به یادگیری ریاضیات علاقه داشتم، از آنجایی که همیشه در درس ریاضی قوی بودم گاهی برای کمک به همکلاسان خود داوطلب می شدم و قدرت انتقال مفاهیم بالایی دارم.

من سینا کاظمی هستم، مدرس خصوصی ریاضیات در تهران، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و 10 سال سابقه تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی دارم که از این مدت 5 سال آن سابقه فعالیت به عنوان معلم تقویتی ریاضی پایه دهم در منزل است.

شاید شانس زیادی داشتم که در تمام دوران تحصیل در مقطع راهنمایی و دبیرستان همیشه معلمان ریاضی خوبی داشتم و انگیزه و علاقه من به یادگیری این درس به مرور بیشتر و بیشتر شد، تا جایی که تصمیم گرفتم حتی در دانشگاه نیز ریاضی بخوانم، بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه از آنجایی که به تدریس ریاضیات بسیار علاقمند بودم تصمیم گرفتم که با موسسات تدریس خصوصی همکاری کنم، خیلی زود توانستم به مهارت و تجربه خوبی در زمینه تدریس ریاضیات در نظام جدید آموزش و پرورش دست پیدا کنم و اکنون سالهاست که به عنوان یکی از بهترین مدرسین خصوصی با موسسات زیادی همکاری دارم.

از آنجایی که ریاضیات همیشه یکی از دروس مشکل در ذهن دانش آموزان ایرانی بوده است، متاسفانه خیلی زود یادگیری را رها کرده و با یک کلمه ” نمی توانم” یا ” یاد نمیگیرم” خود را توجیه می کنند، اما باید بدانیم که ریاضیات یک علم کاملا کاربردی است و یادگیری آن مهارت خاصی نیاز ندارد، آنچه اهمیت دارد علاقه دانش آموز و شیوه صحیح تدریس است که کمک می کند تا مفاهیم ریاضی به خوبی در ذهن دانش آموز جای گرفته و از آنها بهره مند شود.

من فکر میکنم دانش آموزان در کنار یادگیری دروس باید تمرین های مناسب و استانداردی در اختیار داشته باشند تا بتوانند میزان یادگیری خود را قبل از امتحان محک بزنند، من شخصا از سوالات طبقه بندی شده استفاده می کنم تا دانش آموز با روند آسان به سخت سوالات آشنا شده و بتواند به راحتی به انواع سوال پاسخ دهد.

من همیشه سعی می کنم با ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزانم آنها را از تفکرات منفی در مورد یادگیری ریاضی دور کنم تا با اتکا به هوش و استعداد خود مشکل عدم یادگیری ریاضی را حل کنند. من فکر می کنم مشکل اکثر دانش آموزان ما عدم اعتماد به نفس و ذهنیت منفی نسبت به درس ریاضیات است، از طرفی تغییر منابع درسی و نظام آموزشی نیز باعث می شود تا مدرسین باتجربه در امر آموزش به دانش آموزان کمی با مشکل مواجه شوند، اما کلاس های تقویتی و جبرانی راه خوبی است تا  دانش آموزانی که نمی توانند در کلاس درس به خوبی با مباحث درسی آشنا شوند در این کلاس ها خود را به دوستانشان برسانند و برای امتحان آماده شوند و از طرفی با پایه قوی تری از درس ریاضی به سال های بالاتر برسند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.