ثبت نام

88904002 - 021

معلم تقویتی ریاضی هشتم در تهران | سید مجید صالحی

سید مجید صالحی ریاضی هشتم در تهران هفت سال پیش فعالیتش را شروع کردم و به طور حرفه‌ای به تدریس خصوصی ریاضی مشغول هستم.

سید مجید صالحی ریاضی هشتم در تهران هفت سال پیش فعالیتش را شروع کردم و به طور حرفه‌ای به تدریس خصوصی ریاضی مشغول هستم.

در حال حاضر در دو آموزشگاه ریاضی فعالیت می‌کنم و در این مدت با مدارس و آموزشگاه های تدریس خصوصی و همچنین سرای محله منطقه ۱۴ و منطقه ۱۲ همکاری داشتم.

من به مدت دو سال هم معلم تدریس خصوصی ریاضی هفتم بودم و در فعالیت‌های فوق برنامه یک مدرسه معلم ریاضی این پایه بودم.

تسلط کامل بر روی کتاب‌های درسی و کمک درسی پایه هشتم ریاضی دارم و به انواع مختلفی از سبک‌های آشنایی کامل دارم.

در تدریس فن بیان خوبی دارم و از جدیدترین روش های تدریس برای تفهیم بهتر مطالب آموزش درسی استفاده می‌کنم

با توجه به اینکه برای هر درس از مقدمه خوبی که از مثال های کاربردی و داستان‌ها در آن استفاده شده است برخور دارم تمرکز دانش آموزان را در اول کلاس حفظ می کنم و آنها را به درس ریاضی علاقه مند می کنم.

توضیحات حاشیه ای و جذاب در ابتدای مباحث درسی باعث می‌شود که دانش‌آموزان جبهه می‌گیرند و با علاقه به درس گوش بدهند و همین علاقه باعث می‌شود که تمرکز آن در کلاس حفظ شود.

ارتباط خوبی که با دانش آموزان این پایه برقرار می‌کنم در طول مدت کلاس آنها از درس خسته نمی شوند و در هنگام حل تمرین با علاقه آن را دندان می کنند و از همه مهمتر اینکه بیشتر از سایر وقت سوال می‌پرسند که همین باعث می شود تمرکز بیشتری روی مدرسه درسی داشته باشند.

در سال ۹۱ به طور حرفه‌ای وارد تدریس خصوصی شدم به طور پیوسته انواع روش های تدریس را برای دانش‌آموزان اجرا می‌کنم معتقدم هر دانش‌آموزی به سبک خودش و به روش خودش ریاضی را یاد می‌گیرد و بهتر است که معلم بتواند با شناخت نقاط قوت و ضعف دانش آموز خود بتوانند بهترین روش تدریس را به او ارائه دهد.

پس از گذشت سال‌ها با توجه به تجربه‌ای که در آموزش ریاضی به دست آوردن به این نتیجه رسیدم که دانش‌آموزان اول باید به ریاضی علاقه مند شوند و سپس در پی کشف و پیش رفتن در آن باشند.

از نظر من معلم با ارتباط خیلی خوبی که با شاگردانش برقرار می کند می تواند به شناخت عمیق‌تری از شاگردانش برسد و به آنها کمک کنند تا بتوانند با شیوه های جدید ریاضی را بهتر یاد بگیرند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.