ثبت نام

88904002 - 021

مصطفی جعفری | معلم خصوصی ریاضی کلاس دهم در تهران

بنده مصطفی جعفری هستم کارشناس ارشد آموزش ریاضی ۳ سال استاد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز بودم و در سه سال اخیر نیز معلم خصوصی ریاضی کلاس دهم در تهران بودم در موسسه های کنکور نیز تدریس داشتم و به صورت آزاد هم به مدت ۱۰ سال است که در تدریس خصوصی ریاضی در تهران فعالیت میکنم.

بنده مصطفی جعفری هستم کارشناس ارشد آموزش ریاضی 3 سال استاد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز بودم و در سه سال اخیر نیز معلم خصوصی ریاضی کلاس دهم در تهران بودم در موسسه های کنکور نیز تدریس داشتم و به صورت آزاد هم به مدت 10 سال است که در تدریس خصوصی ریاضی در تهران فعالیت میکنم.

بنده از سال ۸۳ پس از فارغ التحصیلی در حال فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هستم اما بیشتر تمرکزم بر روی در دروس ریاضی دبیرستان و همچنین دانشگاه بوده است.

ضمن اینکه در این مدت در مدارس و فرهنگسراهای مختلف و تدریس ریاضی داشتم و همچنین کلاسهای گروهی.

بندر هدف مدرس تدریس خصوصی علاقمند کردن دانش آموزان به درس ریاضی و همچنین اهمیت دادن آنها به درس ریاضی است از روش‌های مختلفی بر حسب موقعیت و شرایط دانش آموز در تدریس استفاده می‌کنند و گاهی هم برای بعضی از دانش آموزان مجبورم از متود کلاس خارج شوم مطلب دیگری صحبت کنم تا دانش آموز ریاضی را درست بفهمد.

بنده کتاب آموزشی و فیلم آموزشی هم برای برخی از دانش آموزان دارم و به دلیل اینکه مدتی در مدارس منطقه ۲ و منطقه ۳ تهران برای استعداد های درخشان فعالیت داشتم در این زمینه نیز تجربه کافی دارم.

در برخی مواقع هم با استفاده از قدرت تجسم دانش آموز و به کمک متد آموزشی روز دنیا که انیمیشن و فیلم است استفاده می کنم زیرا با این کار احساس می کنم قوه تخیل دانش آموز درگیر درس خواهد شد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.