ثبت نام

88904002 - 021

مسعود شجاعی | تدریس خصوصی ریاضی کلاس هفتم در تابستان

مسعود شجاعی مهر هستم با مدرک کارشناسی ریاضی دانشگاه شریف و کارشناسی هوافضا دانشگاه شریف.

۲ سال تدریس خصوصی ریاضی کلاس هفتم در تابستان داشتم ۴ سال تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران در طول سال تحصیلی و همچنین ۲ سال مدرس برتر موسسات تدریس خصوصی بودم در پایه های اول و دوم دبیرستان.

 

 

در دانشگاه به عنوان دستیار آموزشی تدریس کرده ام.

من معتقدم قدرت بیان مطلب به ساده ترین صورت و در عین حال پروراندن خلاقیت حل مسئله برای دانش آموز در تدریس کلاس هفتم بسیار مهم است.

برای انتقال مفاهیم ریاضی ابتدا باید دبیر به صورت کامل به موضوع مسلط باشد و تکنیک های فن بیان را بداند و برای روشن شدن موضوع از مثال های کافی بهره برد.

برای مثال من در هنگام تدریس در کلاس تابستانه ریاضی هفتم پس از آموزش مفهمومی مطلب، موضوع را با مثال های ساده روشن می سازم و در ادامه برای حل مثال ها از دانش آموز کمک میگیرم و او را درگیر موضوع می نمایم و در پایان جلسه از مباحث بیان شده یک آزمون استاندارد میگیرم.

کلاس تابستانی ریاضی هفتم

با حوصله بودن و با شوق و علاقه درس دادن از روش های تدریس من است باید به این موضوع توجه داشت هر دانش آموزی یک بار بیشتر در پایه ای که درس می خواند حظور ندارد و قرار است در آینده با یاد آوری مطالب گفته شده مطالب جدید تر را یاد بگیرد که بهتر است دبیر نسبت به این موضوع تعهد داشته باشد و احساس مسئولیت کند و به هر دانش آموزی نگاه ویژه ای داشته باشد و نگاه فله ای به دانش آموزان نداشته باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.