ثبت نام

88904002 - 021

مرضیه محمدی | تدریس خصوصی استاتیک توسط خانم

مرضیه محمدی هستم فوق لیسانس مهندسی مکانیک از سال ۹۱ به مدت ۶ سال است که در حال تدریس خصوصی استاتیک هستم و به صورت تخصصی این کار رو انجام می دهم اغلب دانشجو ها در این درس مشکل دارند زیرا استاتیک یک درس فهمیدنی است و معلمی که بتواند به خوبی از پس انتقال مفاهیم آن بر بیاید می تواند به خوبی استاتیک را تدریس کند.

مرضیه محمدی هستم فوق لیسانس مهندسی مکانیک از سال 91 به مدت 6 سال است که در حال تدریس خصوصی استاتیک هستم و به صورت تخصصی این کار رو انجام می دهم اغلب دانشجو ها در این درس مشکل دارند زیرا استاتیک یک درس فهمیدنی است و معلمی که بتواند به خوبی از پس انتقال مفاهیم آن بر بیاید می تواند به خوبی استاتیک را تدریس کند.

من بسته به نیاز دانشجو در ابتدا به دانشجویان درس می دهم و سپس هرجای تدریس را که متوجه نشدند شروع به حل تمرین می کنم تا آن مبحث را بفهمند.

معلم های تدریس استاتیک بسیاری در موسسه ما مشغول به فعالیت هستند, برای آشنایی با دبیران با شماره ۴۴۰۲۵۸۶۰ تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.