ثبت نام

88904002 - 021

مرجان حلاجی | تدریس خصوصی عربی دهم در تهران

من مرجان حلاجی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب از دانشگاه تهران، مدرس عربی کنکور و تیزهوشان، معلم عربی مقطع دوم متوسطه دبیرستان رشد و سابقه ۱۲ سال تدریس خصوصی زبان عربی در مقاطع مختلف تحصیلی و عربی کنکور.

درس عربی یکی از دروسی است که کمتر برای دانش آموزان جذابیت دارد، این درس به عنوان یک زبانه بیگانه شهرت و هیاهوی زبان انگلیسی را ندارد اما از نظر چالش یادگیری و آموزش تفاوتی با زبان انگلیسی ندارد. به همین دلیل اکثر دانش آموزان برای یادگیری این درس به صورت مفهومی با مشکل مواجه هستند و غالبا برای کسب نتیجه بهتر نیازمند کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی هستند.

من مرجان حلاجی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب از دانشگاه تهران، مدرس عربی کنکور و تیزهوشان، معلم عربی مقطع دوم متوسطه دبیرستان رشد و سابقه 12 سال تدریس خصوصی زبان عربی در مقاطع مختلف تحصیلی و عربی کنکور.

با توجه به این که زبان عربی به زبان مادری ما بسیار نزدیک اصولا یادگیری این زبان نباید برای دانش آموزان خیلی سخت باشد اما شیوه های نادرست آموزشی و همچنین عدم توجه به نیازهای روانی و جو کلاسی سبب می شود که دانش آموز نتواند ارتباط و تعامل خوبی با کلاس داشته باشد.

برای این که بتوانید در یادگیری عربی موفق باشید باید در کلاس تمرکز و توجه لازم برای درک مفاهیمی که معلم آموزش می دهد داشته باشید. بعد از آن نوبت به حل تمرین و مرور مطالب می رسد، اگر احساس می کنید مطلب یا مفهومی را به خوبی نیاموخته اید بهتر است در کلاس از معلم خود بخواهید که مجددا آن را برای شما توضیح دهد.

اگر احساس می کنید که با تمام تلاش و تمرکزی که دارید در یادگیری موفق نیستید بهتر است از یک مدرس خصوصی برای تقویت مهارت یادگیری زبان عربی استفاده کنید. معمولا در کلاس های تقویتی خصوصی زمان بیشتری برای پرداختن به نقاط ضعف شما وجود دارد، بهتر است از یک مدرس کاملا با تجربه برای این کار استفاده کنید.

داشتن یک برنامه ریزی منظم برای مطالعه و حل تمرین به شما کمک می کند تا راحت تر به سوی موفقیت گام بردارید. سعی کنید به آنچه معلم خصوصی برای شما برنامه ریزی می کند و تمرین هایی که برای انجام در منزل به شما می سپارد به خوبی عمل کنید.

اکثر معلم ها در کلاس های خصوصی از نمونه سوالات امتحانی به عنوان مثال یا تمرین های خانگی استفاده می کنند. این مسئله به دانش آموز کمک می کند تا سوالات امتحانی را به خوبی درک کنند و برای پاسخ دادن به سوالات در امتحان پایان ترم مشکلی نداشته باشند، ضمن این که نکات مهم و کاربردی هر مبحث درسی را به خوبی می آموزند چرا که معمولا سوالات امتحانی از نکات مهم و چالش برانگیز هر درس انتخاب می شوند.

نباید فراموش کنید که عربی یک زبان بیگانه است و باید از استانداردهای یادگیری زبان برای این درس استفاده کنید. تنها در این صورت است که یادگیری زبان عربی برای شما آسان تر می شود و می توانید در این درس موفق باشید. در غیراینصورت یادگیری یک زبان بیگانه کار آسانی نیست و نمی توان از چالش های یادگیری آن غافل بود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.