ثبت نام

88904002 - 021

محمد پیام شاهسوندی | تدریس خصوصی ریاضی پایه هفتم در منزل

محمد پیام شاهسوندی هستم متولد ۶۲ از سال ۹۵ در حال تدریس خصوصی ریاضی پایه هفتم در منزل هستند و چهار سال نیز در مدرسه مالک اشتر معلم ریاضی هفتم بودم و با دانش آموزان مدرسه نیز تدریس خصوصی هفتم داشتم مدتی هم مشغول به تدریس خصوصی ریاضی نهم بودم و به طور کلی به مدت ۱۰ سال است که مشغول تدریس خصوصی در تهران هستم.

محمد پیام شاهسوندی هستم متولد 62 از سال 95 در حال تدریس خصوصی ریاضی پایه هفتم در منزل هستند و چهار سال نیز در مدرسه مالک اشتر معلم ریاضی هفتم بودم و با دانش آموزان مدرسه نیز تدریس خصوصی هفتم داشتم مدتی هم مشغول به تدریس خصوصی ریاضی نهم بودم و به طور کلی به مدت 10 سال است که مشغول تدریس خصوصی در تهران هستم.

من تمام وقت مشغول به کار تدریس خصوصی هستم و عشق و علاقه خاصی به معلمی دارم و همچنین در تدریس بسیار با حوصله و منظم و وقت شناس هستم در تمام مطالب درسی پایه های هفتم هشتم و نهم مسلطم و همچنین دوره های آموزش ضمن خدمت را نیز گذراندم و برای هر درسی که در کلاس تدریس می‌کنم طرح درس و نمونه سوال های کافی را ارائه می دهم.

برای من این نوع یادگیری دانش آموز بسیار مهم است و باید بدانم دانش آموزی که به او درس می‌دهم از چه روشی یاد میگیرد.

در کلاس ریاضی هفتم ارائه مثالهای متعدد و ساده توام با آرامش و صلح را ارائه می دهم.

من در کلاس به دانش آموزان توصیه می دهم که درس را چگونه شروع می کنم چگونه ادامه خواهم داد و چگونه به پایان می رسانم و به آنها نشان می‌دهم که آنها در کلاس دارای فرایند یادگیری هستند.

طرح درس بنده بر اساس کتاب درسی است به این صورت که یک فصل را به چند بخش تقسیم می کنم در هر بخش ابتدا توضیح کامل می دهم همراه با مثال بعد سوال می دهم که دانش‌آموزان را حل کند اگر متوجه نشد آنقدر مثال های مختلف با روش‌های مختلف حل می کنم تا مطمئن شوند که دانش آموز مطلب را یاد گرفته است و سپس سراغ بخش بعدی همراه با توضیح و مثال های متعدد و اطمینان از یادگیری هر بخش را ادامه می‌دهم.

من در تدریس خصوصی ریاضی پایه هفتم در منزل بسته به نوع یادگیری دانش آموزان متفاوت عمل می کنم و معمولا در پایان جلسات خصوصی هم در منزل تمام نکات هر بخش را برای دانش آموز می نویسم و سعی می کنم از روی یک امتحان حداقل دو سوال بگیرند و میزان یادگیری او را بسنجم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.