ثبت نام

88904002 - 021

محمد علی صنعتگر | معلم خصوصی زیست یازدهم

محمد علی صنعتگر هستم، دارای مدرک کارشناسی زیست هستم و حدود ۹ سال است که به عنوان معلم خصوصی زیست شناسی و زیست کنکور فعالیت دارم.

من فکر می کنم که زیست شناسی یک درس کاملا سرگرم کننده و هیجان انگیز است، بنابراین اگر دانش آموزی به مباحث درسی زیست شناسی علاقمند باشد مطمئنا مطالعه و یادگیری این درس بسیار سرگرم کننده خواهد بود. برای دانش آموزان رشته تجربی درس زیست شناسی از جمله دروس پایه و بسیار مهم است، به ویژه این که یکی از دروس تخصصی کنکور تجربی نیز محسوب می شود.

محمد علی صنعتگر هستم، دارای مدرک کارشناسی زیست هستم و حدود 9 سال است که به عنوان معلم خصوصی زیست شناسی و زیست کنکور فعالیت دارم.

اگر دانش آموزی احساس کند که در یادگیری این درس مشکل دارد بهتر است قبل از نشستن پای سوالات کنکور فکری برای رفع اشکالات و یادگیری مفاهیم این درس کند.

از آنجایی که درس زیست شناسی شامل مباحث و مفاهیم تئوری است دانش آموز باید تمرکز و دقت بالایی کتاب را مطالعه کند. بنابراین دانش آموز باید زمان هایی که از نظر روحی کاملا آماده است مطالعه کند. یکی از بهترین کارهایی که دانش آموز در زمان مطالعه درس شیمی یازدهم می تواند انجام دهد، نکته برداری و خلاصه نویسی نکات مهم درسی است. به این ترتیب او صاحب یک جزوه از مطالب مهم هر فصل می شود و در زمان امتحان یا مطالعه خارج از کلاس  می تواند برای مرور از این جزوه استفاده کند.

استفاده از نمونه سوالات کنکور یا سوالات سالهای گذشته می تواند در تسلط دانش آموز به مباحث درسی بسیار مفید باشد، با مرور مداوم این گونه سوالات دانش آموز متوجه می شود که نکات مهم درسی را در چه قسمت هایی از کتاب می تواند بیابد.

داشتن یک برنامه ریزی مناسب به دانش آموز اجازه می دهد که روزها و ساعت های خاصی را به مطالعه اختصاص دهد و برای رسیدن به هدف الگوی مسیر داشته باشد. بهتر است ساعاتی از کلاس را به تست زنی اختصاص دهیم تا دانش آموز با شکل سوالات کنکور نیز آشنا شود.

ضمن این که سوالات چهار گزینه ای می تواند تمرکز دانش آموز را در زمان پاسخدهی به سوالات به چالش بکشد. یادگیری نکات مهم درسی نیز با استفاده از سوالات چهار گزینه ای ساده تر خواهد بود.

معلم می تواند با استفاده از شیوه های خلاقانه درسی دانش آموز را به یادگیری تشویق کند. بسیاری از دانش آموزان به دلیل این که احساس می کنند زیست شناسی یک درس ساده تئوری است در کلاس درس به مفاهیم و مباحثی که معلم توضیح می دهد توجه چندانی ندارند و همین مسئله باعث می شود که آنها در زمان مطالعه درس در منزل گاهی به مشکل بر بخورند. اما داشتن معلم خصوصی به آنها انگیزه مطالعه و یادگیری با تمرکز بیشتر می دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.